Categories: Aktualności

Bank Millennium przygotowuje się do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych

Bank Millennium, zaoferuje możliwość kupna ubezpieczeń komunikacyjnych w pełni online – zarówno w aplikacji mobilnej, jak i systemie transakcyjnym Millenet. W sprzedaży wykorzysta technikę skanowania kodu graficznego Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu.

 
Nowoczesne rozwiązanie umożliwijają klientom Banku Millennium zakup ubezpieczenia OC/AC oraz Assistance, NNW i ubezpieczenia szyb. Zgodnie z multikanałową strategią banku klient może rozpocząć zakup w aplikacji mobilnej, a dokończyć w systemie transakcyjnym Millenet lub odwrotnie.
 
Jak to wygląda w praktyce?

Po zeskanowaniu kodu z dowodu rejestracyjnego (za pomocą aplikacji mobilnej), dane pojazdu uzupełniają się automatycznie i pojawiają się w aplikacji mobilnej i w Millenecie. Dane osobowe klienta również podstawiają się automatycznie, by sfinalizować zakup ubezpieczenia, należy odpowiedzieć na kilka pytań, by określić cenę składki.
 
Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium podkreśla jak ważnym krokiem jest sprzedaż ubezpieczeń w budowaniu rozwoju firmy: „To dla nas ważny projekt i kolejny krok w rozwoju bankowości elektronicznej. W nowatorskim procesie zawierania ubezpieczeń wykorzystaliśmy między innymi skanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu i skróciliśmy do minimum formalności. Dzięki temu zakup ubezpieczenia jest szybki i intuicyjny. Początkowo będziemy oferować ubezpieczenia komunikacyjne, ale pracujemy już nad rozszerzeniem oferty o ubezpieczenia podróżne. Kolejnym krokiem będzie oferta ubezpieczeń mieszkaniowych. Stworzyliśmy elastyczną platformę, otwartą dla innych partnerów i na inne rodzaje ubezpieczeń, dlatego w przyszłości chcemy oferować za jej pośrednictwem znacznie więcej. Mamy ambicje, by klient Banku Millennium miał możliwość wyboru atrakcyjnych ubezpieczeń w konkurencyjnej cenie i mógł je nabyć w najprostszy sposób”.
 
Pierwszym partnerem Banku Millennium w nowym projekcie jest Grupa ERGO Hestia. W efekcie współpracy, oprócz uproszczenia zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego przez skanowanie kodu Aztec, klienci banku otrzymali możliwość rozłożenia składki na 12 miesięcznych płatności, bez dodatkowych opłat, co pozwoli im np. na zakup szerszego zakresu ubezpieczenia.
 
Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium dodaje, że wybór partnera nie był przypadkowy: „Wybór pierwszego partnera projektu nie był przypadkowy. Szukaliśmy oferty, która obejmie jak najszerszą grupę klientów Banku Millennium. Produkty naszego partnera pozwalają nam zaoferować atrakcyjne warunki ubezpieczenia zarówno zamożnym klientom, jak i tym posiadającym pojazdy średniej klasy. Dobre warunki ubezpieczenia znajdą też u nas młodzi kierowcy”.
 
Z kolei Małgorzata Harasimiuk – Grodzka, Dyrektor Biura Direct ERGO Hestii potwierdza, że decyzja o współpracy jest konsekwencją współpracy w dotychczasowych działań obu instytucji: „ obydwie firmy od lat nastawione są na wdrażanie przełomowych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów.W strategii Grupy ERGO Hestii obok podstawowego kanału agencyjnego równolegle rozwijamy model sprzedaży ubezpieczeń w formule direct. Dotyczy to znanych na rynku produktów z oferty mtu24.pl oraz You Can Drive. Cieszy nas, że współtworzymy pierwsze w Polsce rozwiązanie umożliwiające zakup wybranego ubezpieczenia od początku do końca w telefonie za pośrednictwem banku. Nowy sposób sprzedaży ubezpieczeń jest adresowany do ludzi preferujących bezpośrednie formy zakupu wszelkich dóbr i usług, w tym także ubezpieczeń. To odpowiedź Grupy ERGO Hestia na potrzebę tych klientów, dla których internet i urządzenia mobilne są naturalnym środowiskiem”.
 
Dodatkowo klienci mają również możliwość rozszerzenia polisy o popularne ubezpieczenia typu Assistance (obowiązujące w Polsce lub za granicą), NNW czy też ubezpieczenie szyb, które chroni także zniżki na AC w razie uszkodzenia szyby. W nowym procesie klienci mogą zakupić szereg ubezpieczeń komunikacyjnych, zróżnicowanych w zależności od potrzeb. Może to być standardowe OC, ale też kilka wariantów Autocasco, różniących się m.in. zakresem zdarzeń objętych ochroną, metodą likwidacji szkody czy zakresem terytorialnym. W ramach Autocasco mogą skorzystać z wyróżniającego się na rynku AC mini, które obejmuje swoim zakresem szkody częściowe i całkowite spowodowane działaniem żywiołów lub kradzieżą.
 
Źródło: www.prnews.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Jakie rodzaje ubezpieczeń powinniśmy uwzględnić w planie zabezpieczenia rodziny?

Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…

11 godzin ago
  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

3 dni ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

3 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

4 dni ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

4 dni ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

4 dni ago