Sieć bankomatów Planet Cash wspólnie z KioskPolis.pl wdrożyła innowacyjny projekt umożliwiający zakup ubezpieczeń w bankomatach. Ubezpieczenie Podróżne dostępne jest w 1300 bankomatach Planet Cash zlokalizowanych na terenie całej Polski, ze szczególnym uwzględnieniem lotnisk oraz dworców kolejowych.
Kto przystąpił do projektu?
Do projektu przystąpiły wiodące firmy ubezpieczeniowe Benefia i TU Europa. W planach jest rozbudowa ofert o kilka innych towarzystw ubezpieczeniowych. Obecnie w bankomacie można kupić 2 rodzaje ubezpieczeń: Podróżne dla wyjeżdżających za granicę oraz OC komunikacyjne.
Ciekawie zapowiada się sprzedaż ubezpieczeń turystycznych
Taką polisą można będzie kupić dosłownie na ostatnią chwilę, tuż przed odlotem samolotu. Wadą tego typu transakcji są pewne trudności z zapoznaniem się warunkami umowy sprzedaży. Studiowanie OWU na ekranie monitora bankomatu nie jest najwygodniejsze, dlatego na potrzeby tego rozwiązania dokumenty zostały jednak skrócone do niezbędnego minimum.
Na czym polega system sprzedaży OC w bankomatach?
System sprzedaży OC w bankomatach polega na uzyskaniu informacji dotyczących samochodu poprzez skanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego. Scan rozczytuje wszystkie dane dotyczące samochodu i właściciela. Dane przesyłane są do Towarzystwa Ubezpieczeń w celu przygotowania oferty.
Gdzie i jak dokonuje się transakcji?
Transakcji można dokonać w dowolnym czasie i miejscu, w którym znajduje się bankomat z dostępną funkcją. Po wybraniu odpowiedniej dla celu podróży opcji, otrzymujemy ofertę i możemy sfinalizować transakcję. Polisę opłacamy w bankomacie przy pomocy wszystkich kart płatniczych, w tym kredytowych, bez żadnych dodatkowych opłat.
Polscy konsumenci są coraz bardziej otwarci na innowacje i alternatywne kanały sprzedaży ubezpieczeń
Sprzedaż ubezpieczeń OC komunikacyjnego jest projektem pilotażowym i obejmuje 13 urządzeń Planet Cash. W najbliższym czasie planowane jest włączenie następnych 200 bankomatów sieci z taką usługą oraz rozszerzenie oferty o kolejne Towarzystwa Ubezpieczeń. Zakup takiego ubezpieczenia oferowanego przez Planet Cash oraz KioskPolis.pl jest prosty i szybki, a oferta ubezpieczenia podróżnego jest atrakcyjna pod względem cenowym.
Jacek Koszel, Dyrektor Rozwoju Produktów i Usług w IT Card podkreśla, że sprzedaż polis jest kolejnym krokiem w innowacji sprzedaży ubezpieczeń: „Uruchomienie zakupu polis ubezpieczeniowych w bankomatach jest przykładem wdrożeń płatności w obszarach, w których dotychczas było to niemożliwe. Dzięki niemu, posiadacze kart płatniczych otrzymują do dyspozycji nowe, dodatkowe miejsce zakupu ubezpieczeń podróżnych i komunikacyjnych”. Wojciech Fronckiewicz, pełnomocnik Zarządu spółki KioskPolis.pl: „Wygoda i szybkość zakupu ubezpieczenia ma, oprócz oczywiście ceny, ogromne znaczenie dla konsumentów. Bankomaty to urządzenia gwarantujące bezpieczeństwo zakupu, a także dostępność 24/7, więc można dokonać zakupu nawet w ostatniej chwili, na przykład na lotnisku tuż przed wyjazdem zagranicznym. Przygotowany przez nas system zakupu jest wyjątkowo prosty, intuicyjny i szybki. Uważamy, że ubezpieczenia w bankomatach to nowy, bardzo innowacyjny i rozwojowy kanał sprzedaży ubezpieczeń w Polsce”.
Źródło: www.wprost.pl www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…