Categories: Aktualności

Beesafe stawia na model embedded insurance

Sukces rynkowy szybkiego kalkulatora OC/AC, zdobycie ponad 150 tys. klientów oraz wdrożenie nowych produktów w oparciu o strategię upraszczania to kolejne etapy rozwoju marki Beesafe. Teraz ubezpieczyciel zamierza zbudować oraz rozwinąć swoja pozycję w sektorze B2B2C. 

Embedded insurance – czym jest? 

W dużym skrócie można powiedzieć, że embedded insurance to osadzenie w kontekstowo pasującym kanale sprzedaży, produktu ubezpieczeniowego. Dzięki temu klient ma możliwość w szybki i przejrzysty sposób ubezpieczyć np. sprzęt, który właśnie chce kupić. Z kolei właściciel kanału ma szansę na to, by w ten sposób wygenerować dodatkowy przychód. 

– Cała sztuka embedded insurance polega na odpowiednim osadzeniu ubezpieczenia we właściwym kontekście i we właściwym momencie. Ta idea zakłada spójność usługi dostarczanej przez ubezpieczyciela z produktem lub miejscem, dla którego ubezpieczenie jest dopełnieniem. Z tego rozwiązania będą więc mogli skorzystać np. użytkownicy sklepów internetowych czy aplikacji, nabywający chociażby wartościowy sprzęt elektroniczny, choć zakres jest zdecydowanie szerszy – wyjaśnia Rafał Mosionek z Beesafe. 

Ubezpieczenia w formule embedded 

Na sukces wdrożenia embedded insurance składa się właściwy dobór miejsca i czasu, użycie najlepszej dostępnej technologii przez dostawcę produktu ubezpieczeniowego oraz doświadczenie rynkowe, które podpowiada, czy wybrany kontekst i moment są właściwe dla tego modelu. Warto dodać, że formuła ta dopiero raczkujące w Polsce. 

– Ubezpieczenia w formule embedded to bardzo konkretna propozycja wartości dla dystrybutorów i klientów. Z jednej strony dajemy mierzalną i konkretną ochronę ubezpieczeniową w postaci dopasowanych produktów, a z drugiej partnerom biznesowym i dystrybutorom oferujemy bardzo konkretną wartość w postaci szansy na dodatkowy przychód – mówi Rafał Mosionek z Beesafe. 

Stowarzyszenie Open & Embedded Insurance Observatory 

Z opublikowanych przez Beesafe informacji wynika, że od listopada 2022 roku ubezpieczyciel stał się członkiem globalnego stowarzyszenia Open & Embedded Insurance Observatory. Organizacja ta to światowy lider w zakresie badań i doradztwa, który w całości koncentruje się na obszarze embedded insurance i open insurance. Dzięki prowadzonym analizom i realizowanym projektom buduje ona największą bazę wiedzy, z której z powodzeniem mogą korzystać członkowie Stowarzyszenia. Jak możemy przeczytać, do ich dyspozycji są m.in. modele operacyjne, use case’y czy dane dotyczące wdrożeń i wyzwań rynkowych. Dołączenie ubezpieczyciela do tego globalnego stowarzyszenia sprawia, że ta wiedza i doświadczenie stają się w zasadzie dostępne od ręki dla marki Beesafe. 

Źródło: Beesafe 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

22 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

22 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago