Firma INTER Polska wystartowała z inicjatywą #INTEResujęSięZdrowiem. W jej ramach 7 lutego odbył się pierwszy z serii webinarów wellbeingowych, którego tematem było „Zdrowie psychiczne w erze cyfrowego nadmiaru”. Celem akcji jest wsparcie pracowników w radzeniu sobie z przeciążeniem informacyjnym i dbaniu o profilaktykę zdrowia psychicznego.
Webinar, który odbył się 7 lutego poprowadziła Alicja Bartniczuk, certyfikowana trenerka cyfrowego dobrostanu, która od lat prowadzi szkolenia i warsztaty pomagające organizacjom oraz ich pracownikom w budowaniu zdrowych nawyków cyfrowych. Ekspertka współpracowała z organizacjami takimi jak Wellbeing Polska i HR Angel, a swoją wiedzę zdobywała w Digital Wellness Institute w USA. W trakcie spotkania wyjaśniła m.in.:
Istotny element spotkania stanowiło omówienie możliwości korzystania z grupowego ubezpieczenia zdrowotnego INTER Polska w zakresie zdrowia psychicznego. Produkt ten umożliwia pracownikom skorzystanie m.in. z:
– Zdrowie psychiczne naszych pracowników jest dla nas priorytetem. W ramach akcji #INTEResujęSięZdrowiem chcemy dostarczać wiedzę i praktyczne narzędzia, które realnie pomogą im dbać o swoje zdrowie i energię – powiedziała Ewelina Bystros, Dyrektor Biura Personalnego i Administracji HR w INTER Polska.
Co istotne, ubezpieczyciel nie poprzestaje na jednym wydarzeniu, bowiem ten rok został ogłoszony rokiem zdrowia i dobrostanu w firmie. W ramach inicjatywy przez dwanaście miesięcy na pracowników INTER Polska będą czekały specjalne inicjatywy z zakresu zdrowia psychicznego, fizycznego i wellbeingu.
– #INTEResujęSięZdrowiem to coś więcej niż pojedyncze wydarzenia – to nasza długofalowa strategia dbania o pracowników. Chcemy, aby każdy miał dostęp do rzetelnej wiedzy, narzędzi oraz wsparcia ekspertów, by czuć się dobrze – zarówno w pracy, jak i poza nią – dodała Olga Orlova, Junior HR Business Partner w INTER Polska.
Źródło: INTER Polska
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…