Firma INTER Polska wystartowała z inicjatywą #INTEResujęSięZdrowiem. W jej ramach 7 lutego odbył się pierwszy z serii webinarów wellbeingowych, którego tematem było „Zdrowie psychiczne w erze cyfrowego nadmiaru”. Celem akcji jest wsparcie pracowników w radzeniu sobie z przeciążeniem informacyjnym i dbaniu o profilaktykę zdrowia psychicznego.
Webinar, który odbył się 7 lutego poprowadziła Alicja Bartniczuk, certyfikowana trenerka cyfrowego dobrostanu, która od lat prowadzi szkolenia i warsztaty pomagające organizacjom oraz ich pracownikom w budowaniu zdrowych nawyków cyfrowych. Ekspertka współpracowała z organizacjami takimi jak Wellbeing Polska i HR Angel, a swoją wiedzę zdobywała w Digital Wellness Institute w USA. W trakcie spotkania wyjaśniła m.in.:
Istotny element spotkania stanowiło omówienie możliwości korzystania z grupowego ubezpieczenia zdrowotnego INTER Polska w zakresie zdrowia psychicznego. Produkt ten umożliwia pracownikom skorzystanie m.in. z:
– Zdrowie psychiczne naszych pracowników jest dla nas priorytetem. W ramach akcji #INTEResujęSięZdrowiem chcemy dostarczać wiedzę i praktyczne narzędzia, które realnie pomogą im dbać o swoje zdrowie i energię – powiedziała Ewelina Bystros, Dyrektor Biura Personalnego i Administracji HR w INTER Polska.
Co istotne, ubezpieczyciel nie poprzestaje na jednym wydarzeniu, bowiem ten rok został ogłoszony rokiem zdrowia i dobrostanu w firmie. W ramach inicjatywy przez dwanaście miesięcy na pracowników INTER Polska będą czekały specjalne inicjatywy z zakresu zdrowia psychicznego, fizycznego i wellbeingu.
– #INTEResujęSięZdrowiem to coś więcej niż pojedyncze wydarzenia – to nasza długofalowa strategia dbania o pracowników. Chcemy, aby każdy miał dostęp do rzetelnej wiedzy, narzędzi oraz wsparcia ekspertów, by czuć się dobrze – zarówno w pracy, jak i poza nią – dodała Olga Orlova, Junior HR Business Partner w INTER Polska.
Źródło: INTER Polska
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…
W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…