Categories: Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo na drodze to również umiejętność udzielania pierwszej pomocy

W dniu 25 lipca obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Kierowcy. W tym samym dniu wyemitowano pierwszy spot przygotowany przez AXA Direct dotyczący ratowania ludzkiego życia.

 
Kampania AXA Direct przygotowana we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika, na którą, oprócz spotu, składa się serwis internetowy www.kierunekratunek.pl dedykowany tematowi pierwszej pomocy po wypadku drogowym. 
 
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta AXA Direct podkreśla: „ Najcenniejsze, co możemy stracić w wypadku, to życie. Z myślą o tym oddajemy w ręce naszych klientów podstawową wiedzę o pierwszej pomocy, która, mamy nadzieję, nada pewności w kryzysowych sytuacjach na drodze” . Jak dodaje na końcu spotu ratownik medyczny Ariel Szczotok: „ Twoja pomoc to 3 razy większa szansa na przeżycie”.
 
W e-booku przeczytać możemy m.in.: „Wszyscy się boją. Widzą wypadek i myślą, że lepiej nie dotykać – czytamy w e-booku „Pierwsza pomoc na drodze” – Że wyjdzie źle, że zaszkodzą, że bezpieczniej poczekać na karetkę. Albo że ktoś inny wie lepiej. Faktem jednak jest, że jeżeli na skutek wypadku człowiek straci przytomność, bez pomocy kogoś ze świadków zdarzenia, nie przeżyje do czasu przybycia karetki. Nie stój. Działaj!”.


Portal Kierunekratunek.pl został stworzony we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika. Strona zawiera wiele informacji, które można wykorzystać do pomocy poszkodowanym w wypadku drogowym. Odpowiedzi na pytania m.in. o to, czy przy resuscytacji faktycznie można połamać poszkodowanemu żebra, można uzyskać w serwisie internetowym oraz w dedykowanym dostępnym na nim do bezpłatnego pobrania e-booku autorstwa Ane Piżl. 
 

POBIERZ EBOOK



Źródło: www.axadirect.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

13 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

13 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

16 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago