W dniu 25 lipca obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Kierowcy. W tym samym dniu wyemitowano pierwszy spot przygotowany przez AXA Direct dotyczący ratowania ludzkiego życia.
Kampania AXA Direct przygotowana we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika, na którą, oprócz spotu, składa się serwis internetowy www.kierunekratunek.pl dedykowany tematowi pierwszej pomocy po wypadku drogowym.
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta AXA Direct podkreśla: „ Najcenniejsze, co możemy stracić w wypadku, to życie. Z myślą o tym oddajemy w ręce naszych klientów podstawową wiedzę o pierwszej pomocy, która, mamy nadzieję, nada pewności w kryzysowych sytuacjach na drodze” . Jak dodaje na końcu spotu ratownik medyczny Ariel Szczotok: „ Twoja pomoc to 3 razy większa szansa na przeżycie”.
W e-booku przeczytać możemy m.in.: „Wszyscy się boją. Widzą wypadek i myślą, że lepiej nie dotykać – czytamy w e-booku „Pierwsza pomoc na drodze” – Że wyjdzie źle, że zaszkodzą, że bezpieczniej poczekać na karetkę. Albo że ktoś inny wie lepiej. Faktem jednak jest, że jeżeli na skutek wypadku człowiek straci przytomność, bez pomocy kogoś ze świadków zdarzenia, nie przeżyje do czasu przybycia karetki. Nie stój. Działaj!”.
Portal Kierunekratunek.pl został stworzony we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika. Strona zawiera wiele informacji, które można wykorzystać do pomocy poszkodowanym w wypadku drogowym. Odpowiedzi na pytania m.in. o to, czy przy resuscytacji faktycznie można połamać poszkodowanemu żebra, można uzyskać w serwisie internetowym oraz w dedykowanym dostępnym na nim do bezpłatnego pobrania e-booku autorstwa Ane Piżl.
Źródło: www.axadirect.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…