Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 wzbogaca ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego. Od kilku dni, każdy klient, który nabędzie polisę komunikacyjną, otrzyma od firmy roczną licencję na nawigację NaviExpert.
Aplikacja pozwala kierowcy na uzyskanie wielu informacji na temat stylu w jakim kieruje, i czy kieruje zgodnie z przepisami. Motywacją dla kierowców jest konkurs na najpłynniejsza i bezpieczną jazdę. Jeśli ten jedzie płynnie i bezpiecznie, kilometry zamieniają się w punkty, które widoczne są w ogólnych rankingach konkursowych. Kierowcy, który zdobędą największą ilość punktów wygrają m.in. szkolenia z bezpiecznej jazdy w Sobiesław Zasada Centrum, niezbędniki samochodowe, vouchery na paliwo czy smartfony Sony. Marta Perwenis, dyrektor Departamentu E-Business w Link4: „- Kierowcy otrzymają narzędzie pozwalające im z jednej strony zwiększyć własne bezpieczeństwo na drodze, a z drugiej usprawnić poruszanie się dzięki większej płynności oraz zmniejszyć prawdopodobieństwo otrzymania mandatu Nawigacja NaviExpert pozwala omijać korki. Kierowcy, którzy z nią podróżują otrzymują także powiadomienia ułatwiające jazdę, m.in. o wypadkach czy złych warunkach na drodze, co jest szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym. Chcemy, żeby innowacje technologiczne służyły kierowcom w Polsce. To początek drogi. Planujemy wykorzystać platformę NaviExpert do informowania o zmianach w przepisach czy cenach paliw”.
Aby otrzymać roczną licencją należy wykupić OC lub AC w firmie Link4.
źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…