W konkursie, któremu towarzyszy akcja „Start do Nart”, można wygrać rodzinną wycieczkę do Disneylandu, przewidziane są również dodatkowe nagrody są w postaci sprzętu elektronicznego.
Uczestnikami konkursu mogą być dzieci, których wypowiedz należy nagrać i w postaci krótkiego filmiku przesalać przez specjalny formularz znajdujący się na stronie Radia Zet. W filmie dziecko musi odpowiedzieć na pytanie: co chciałoby ubezpieczyć i dlaczego. Nagrania można przesyłać do 1 kwietnia.
Spośród wszystkich małych uczestników konkursu zostanie wyłonionych 20 najbardziej kreatywnych wypowiedzi, które trafią do kolejnego etapu, gdzie zwycięzca zostanie wybrany przez internautów w drodze głosowania. Na uczestników będzie można oddać swój głos w dniach od 4 do 15 kwietnia, a zwycięzca konkursu otrzyma voucher na rodzinny wyjazd dla dwojga dorosłych i dwojga dzieci do Disneylandu pod Paryżem. Allianz – oprócz głównej nagrody przewiduje również dodatkowe – w postaci sprzętu elektronicznego dla wyłonionych do drugiego etapu osób.
Rodzice, którzy chcą zgłosić swoje dziecko w inny sposób niż przesłanie filmu za pomocą formularza, mogą wziąć udział w akcji „Start do Nart”. Imprezy odbywać się będą kolejno: w Wierchomli w dniach od 12 do 14 lutego, w Szczyrku w dniach od 19 do 21 lutego, oraz w Białce Tatrzańskiej w dniach od 26 do 28 lutego. Link do konkursu: www.radiozet.pl/allianz.
Źródło: www.allianz.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…