Nowa platforma internetowa dla klientów z sektora mieszkalnictwa to narzędzie, które zostało stworzone we współpracy z zarządami i pracownikami spółdzielni mieszkaniowych oraz zarządcami nieruchomości. Dzięki niej klienci będą mogli korzystać z wielu wygodnych rozwiązań, np. kontaktować się z ubezpieczycielem oraz zgłaszać szkody.
iUNIQA to narzędzie stworzone z myślą o klientach UNIQA dla Mieszkalnictwa. Darmowa platforma internetowa dostarczy im wiele wygodnych rozwiązań.
– Klient w centrum to nasze motto, a iUNIQA jest na to najlepszym dowodem – mówi Rafał Kukier, dyrektor zarządzający pionem UNIQA dla Mieszkalnictwa. – Tworząc tę platformę z naszymi klientami myśleliśmy o ich wygodzie. Chcemy proponować im coraz lepsze i nowocześniejsze rozwiązania. Dzięki iUNIQA kontakt z klientami będzie jeszcze częstszy i wygodniejszy. Jako wieloletni lider w sektorze mieszkalnictwa chcemy wyznaczać nowe trendy.
Dzięki aplikacji klienci będą mogli szybciej i wygodniej kontaktować się z ubezpieczycielem. Co ważne platforma pozwala także na zgłaszanie szkód w imieniu mieszkańców.
– Klienci UNIQA mogą samodzielnie likwidować szkody, korzystając ze specjalnego narzędzia na platformie. To najszybszy sposób zgłaszania tego typu szkód, ponieważ decyzja i wypłata odszkodowania przebiega nie dłużej niż w trzy dni – mówi Rafał Kukier.
Za pomocą platformy iUNIQA zarządca nieruchomości możne nie tylko zgłosić szkodę, ale też na bieżąco monitorować jej status, uzupełniać dokumenty, kontaktować się z likwidatorem lub złożyć odwołanie od otrzymanej decyzji. Użytkownicy aplikacji będą mogli sprawdzić historię szkodowości za okres ostatnich 36 miesięcy a także pobrać wydane w tym czasie decyzje odszkodowawcze. Dzięki tym szczegółowym statystykom dotyczącym miejsc zdarzenia i przyczyn szkód w łatwiejszy sposób będą mogli podejmować decyzje np. o modernizacji budynków.
Ubezpieczyciel udostępnił w aplikacji również informacje istotne dla branży mieszkalnictwa, przykładowo znajdą się tam zalecenia po szkodach osobowych, opracowania, orzecznictwa i opinie prawne. Co ważne dzięki współpracy z IMGW, narzędzie wysyła także ostrzeżenia i komunikaty pogodowe. Jest to szczególnie ważne, aby móc odpowiednio wcześnie reagować i zapobiegać ewentualnym szkodom.
– Z platformy korzystają już pracownicy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz zarządcy nieruchomości. Doceniają jej użyteczność, prostotę i funkcjonalność – mówi Rafał Kukier.
Aplikacja mobilna dostępna jest także dla mieszkańców. Korzystając z jej funkcjonalności mogą samodzielnie zgłosić szkodę, również w trybie szybkiej ścieżki samodzielnej likwidacji. Jako jej użytkownicy będą mieli dostęp do informacji i materiałów, które będą przekazywane przez spółdzielnię, wspólnotę czy zarządcę. Narzędzie będzie im także wysyłać powiadomienia dotyczące zmian w statusie szkody, przekazanych dokumentów, wydanych decyzji szkodowych, a nawet ostrzeżeń o gwałtownej zmianie pogody.
iUNIQA dostępna jest na urządzeniach z systemem Android.
Wprowadzona przez ubezpieczyciela nowość jest kolejnym udogodnieniem dla klientów. Niedawno UNIQA umożliwiła swoim klientom płatność BLIK za polisy ubezpieczeniowe a także powołała Rzecznika Klienta, którego rolą jest pomoc w trudnych sprawach z ubezpieczycielem.
Źródło: UNIQA
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…