Nowa platforma internetowa dla klientów z sektora mieszkalnictwa to narzędzie, które zostało stworzone we współpracy z zarządami i pracownikami spółdzielni mieszkaniowych oraz zarządcami nieruchomości. Dzięki niej klienci będą mogli korzystać z wielu wygodnych rozwiązań, np. kontaktować się z ubezpieczycielem oraz zgłaszać szkody.
iUNIQA to narzędzie stworzone z myślą o klientach UNIQA dla Mieszkalnictwa. Darmowa platforma internetowa dostarczy im wiele wygodnych rozwiązań.
– Klient w centrum to nasze motto, a iUNIQA jest na to najlepszym dowodem – mówi Rafał Kukier, dyrektor zarządzający pionem UNIQA dla Mieszkalnictwa. – Tworząc tę platformę z naszymi klientami myśleliśmy o ich wygodzie. Chcemy proponować im coraz lepsze i nowocześniejsze rozwiązania. Dzięki iUNIQA kontakt z klientami będzie jeszcze częstszy i wygodniejszy. Jako wieloletni lider w sektorze mieszkalnictwa chcemy wyznaczać nowe trendy.
Dzięki aplikacji klienci będą mogli szybciej i wygodniej kontaktować się z ubezpieczycielem. Co ważne platforma pozwala także na zgłaszanie szkód w imieniu mieszkańców.
– Klienci UNIQA mogą samodzielnie likwidować szkody, korzystając ze specjalnego narzędzia na platformie. To najszybszy sposób zgłaszania tego typu szkód, ponieważ decyzja i wypłata odszkodowania przebiega nie dłużej niż w trzy dni – mówi Rafał Kukier.
Za pomocą platformy iUNIQA zarządca nieruchomości możne nie tylko zgłosić szkodę, ale też na bieżąco monitorować jej status, uzupełniać dokumenty, kontaktować się z likwidatorem lub złożyć odwołanie od otrzymanej decyzji. Użytkownicy aplikacji będą mogli sprawdzić historię szkodowości za okres ostatnich 36 miesięcy a także pobrać wydane w tym czasie decyzje odszkodowawcze. Dzięki tym szczegółowym statystykom dotyczącym miejsc zdarzenia i przyczyn szkód w łatwiejszy sposób będą mogli podejmować decyzje np. o modernizacji budynków.
Ubezpieczyciel udostępnił w aplikacji również informacje istotne dla branży mieszkalnictwa, przykładowo znajdą się tam zalecenia po szkodach osobowych, opracowania, orzecznictwa i opinie prawne. Co ważne dzięki współpracy z IMGW, narzędzie wysyła także ostrzeżenia i komunikaty pogodowe. Jest to szczególnie ważne, aby móc odpowiednio wcześnie reagować i zapobiegać ewentualnym szkodom.
– Z platformy korzystają już pracownicy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz zarządcy nieruchomości. Doceniają jej użyteczność, prostotę i funkcjonalność – mówi Rafał Kukier.
Aplikacja mobilna dostępna jest także dla mieszkańców. Korzystając z jej funkcjonalności mogą samodzielnie zgłosić szkodę, również w trybie szybkiej ścieżki samodzielnej likwidacji. Jako jej użytkownicy będą mieli dostęp do informacji i materiałów, które będą przekazywane przez spółdzielnię, wspólnotę czy zarządcę. Narzędzie będzie im także wysyłać powiadomienia dotyczące zmian w statusie szkody, przekazanych dokumentów, wydanych decyzji szkodowych, a nawet ostrzeżeń o gwałtownej zmianie pogody.
iUNIQA dostępna jest na urządzeniach z systemem Android.
Wprowadzona przez ubezpieczyciela nowość jest kolejnym udogodnieniem dla klientów. Niedawno UNIQA umożliwiła swoim klientom płatność BLIK za polisy ubezpieczeniowe a także powołała Rzecznika Klienta, którego rolą jest pomoc w trudnych sprawach z ubezpieczycielem.
Źródło: UNIQA
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…