W trosce o zdrowie psychiczne ratowników medycznych, podczas trudnych dni walki z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska uruchomiło dla tej grupy zawodowej bezpłatne wsparcie w postaci wideo konsultacji z psychologiem.
W czasach, gdy większość ludzi dystansuje się od innych, ekipy karetek pogotowia ratunkowego robią to, co zawsze: udają się do domów chorych, nieznajomych, aby zaoferować pomoc. W warunkach epidemii, praca ratowników medycznych wiąże się z dużo większym niż zwykle poziomem stresu i niepewności.
Dzięki inicjatywie Towarzystwa Ubezpieczeń INTER Polska od 23 kwietnia br. każdy ratownik medyczny będzie mógł skorzystać z bezpłatnej wideo konsultacji z psychologiem dzwoniąc na numer infolinii INTER 801 803 000. Konsultacje świadczone są przez sprawdzonych specjalistów oferujących tego typu usługi w ramach ubezpieczeń zdrowotnych INTER Vision.
– Zaostrzone środki bezpieczeństwa, obawa przed zarażeniem siebie i innych, często rozłąka z rodzinami spowodowana ryzykiem przeniesieniem wirusa, zestresowani i zagubieni pacjenci – to wszystko jest dla ratowników medycznych źródłem ogromnego stresu. Profesjonalna rozmowa z psychologiem może pomóc im odpowiednio ocenić swoje samopoczucie emocjonalne oraz poradzić sobie ze stresem. W tej nadzwyczajnej sytuacji jako ubezpieczyciel zawodów medycznych chcemy wesprzeć ratowników medycznych poprzez zaoferowanie możliwości bezpłatnych wideo konsultacji z psychologiem – mówi Janusz Szulik, Prezes Zarządu TU INTER Polska.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…