Categories: Aktualności

Biuro Informacji Kredytowej i InterRisk we współpracy

Obie firmy podpisały umowy partnerskie o wzajemnym promowaniu klientów, którzy posiadają pozytywną historię kredytową.
 
Osoby, które nie są zadłużone, oraz te, które spłacały kredyt w terminie umieszczone sa na tak zwanej liście preferencyjnej. Do poszczególnych osób zostały przyznane odpowiednie punktacje w postaci gwiazdek. Klienci przy których nazwiskach znajdują się cztery lub pięć gwiazdek (skala ocen firm) mogą liczyć na 10 procentowa zniżkę ubezpieczając się w ubezpieczeniach:
 
• Komunikacyjnych OC i AC,
• Turystycznych Bon Voyage,
• Domów i mieszkań BDI, DOM Max,
• Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Moja Rodzina,
• Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Plus.
 
Jak twierdzi Sławomir Grzelczak, wiceprezes zarządu BIK cyt.: Edukacja finansowa to zdecydowanie wspólny cel przyświecający współpracy BIK z InterRisk. Anna Krajewska-Horosz, kierownik Biura Marketingu i PR twierdzi natomiast cyt.: Naszym celem jest budowanie zaufania między klientami, a instytucjami udzielającymi kredytów. Dzięki współpracy InterRisk z BIK-iem osoby terminowo spłacające kredyty mają teraz możliwość zakupu tańszych polis, pozostawiając tym samym część środków finansowych w budżecie domowym (…).
 
Od roku 2001 BIK udostępniło bankom ponad 200 milionów raportów dotyczących historii kredytowych osób pobierających kredyty Dziś współpracuje z wszystkimi instytucjami sektora bankowego w Polsce.

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago