Aktualności

Blue Media wdraża płatności online w Nationale-Nederlande

Dzięki usłudze Płatności Online Blue Media, klienci Nationale-Nederlanden mogą opłacić między innymi pierwszą składkę za polisę ubezpieczeniową w szybki i wygodny sposób. Jest to możliwe bezpośrednio z wielu poziomów: poprzez e-mail, SMS czy też u agenta.

 
Nationale-Nederlanden planuje kolejne rozwiązania technologiczne
 
Joanna Tołwińska, Kierownik ds. Obsługi Ubezpieczeń podkreśla, że firma planuje kolejne kroki rozwoju tego rodzaju usług: „Płatności online spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem. Już w pierwszych miesiącach tej funkcjonalności aż 30% klientów skorzystało z opłacenia pierwszej składki metodą płatności online. Takich technologii szukają zarówno oni, jak i agenci. W odpowiedzi na te potrzeby planujemy kolejne kroki w rozwoju usługi, również w kanale bancassurance”.
 
Systemy płatnicze i rozliczeniowe spółki Blue Media wykorzystywane są przez największych wystawców faktur w Polsce
 
Z tego rodzaju rozwiązań korzystają m.in.: dostawcy energii, mediów, usług telekomunikacyjnych czy zakładów ubezpieczeń. Analogiczne rozwiązania Blue Media wdrożyła w Nationale-Nederlanden.
 
Jak działa system?
 
Po podpisaniu wniosku o zawarcie umowy z Nationale-Nederlanden, wysyłany jest e-mail lub SMS z indywidualnym linkiem do opłacenia pierwszej składki. Po kliknięciu w wiadomość, klient jest przekierowywany do zidentyfikowanego z marką Nationale-Nederlanden serwisu, gdzie może wybrać dogodną formę płatności.
 
Szybkość transferu główną zaletą płatności online
 
Krystian Wesołowski z Blue Media wyjaśnia: „Do tej pory standardem rynkowym było opłacanie polis poprzez samodzielne wykonywanie przelewu przez klientów na wskazany rachunek bankowy, co mogło opóźniać transfer środków do firm ubezpieczeniowych. Na korzyść naszego rozwiązania przemawia szybkość transferu – płatność m.in. za pierwszą składkę polisy jest automatycznie przekazywana na rachunek ubezpieczyciela. Dodatkowo należy pamiętać o tym, że dla płatnika, przyzwyczajonego do szybkich płatności w internecie, przepisywanie rachunku bankowego i danych do płatności to ostatnia rzecz, o której myśli w ciągu dnia”.
 
Źródło: www.prnews.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

8 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

8 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago