Dzięki usłudze Płatności Online Blue Media, klienci Nationale-Nederlanden mogą opłacić między innymi pierwszą składkę za polisę ubezpieczeniową w szybki i wygodny sposób. Jest to możliwe bezpośrednio z wielu poziomów: poprzez e-mail, SMS czy też u agenta.
Nationale-Nederlanden planuje kolejne rozwiązania technologiczne
Joanna Tołwińska, Kierownik ds. Obsługi Ubezpieczeń podkreśla, że firma planuje kolejne kroki rozwoju tego rodzaju usług: „Płatności online spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem. Już w pierwszych miesiącach tej funkcjonalności aż 30% klientów skorzystało z opłacenia pierwszej składki metodą płatności online. Takich technologii szukają zarówno oni, jak i agenci. W odpowiedzi na te potrzeby planujemy kolejne kroki w rozwoju usługi, również w kanale bancassurance”.
Systemy płatnicze i rozliczeniowe spółki Blue Media wykorzystywane są przez największych wystawców faktur w Polsce
Z tego rodzaju rozwiązań korzystają m.in.: dostawcy energii, mediów, usług telekomunikacyjnych czy zakładów ubezpieczeń. Analogiczne rozwiązania Blue Media wdrożyła w Nationale-Nederlanden.
Jak działa system?
Po podpisaniu wniosku o zawarcie umowy z Nationale-Nederlanden, wysyłany jest e-mail lub SMS z indywidualnym linkiem do opłacenia pierwszej składki. Po kliknięciu w wiadomość, klient jest przekierowywany do zidentyfikowanego z marką Nationale-Nederlanden serwisu, gdzie może wybrać dogodną formę płatności.
Szybkość transferu główną zaletą płatności online
Krystian Wesołowski z Blue Media wyjaśnia: „Do tej pory standardem rynkowym było opłacanie polis poprzez samodzielne wykonywanie przelewu przez klientów na wskazany rachunek bankowy, co mogło opóźniać transfer środków do firm ubezpieczeniowych. Na korzyść naszego rozwiązania przemawia szybkość transferu – płatność m.in. za pierwszą składkę polisy jest automatycznie przekazywana na rachunek ubezpieczyciela. Dodatkowo należy pamiętać o tym, że dla płatnika, przyzwyczajonego do szybkich płatności w internecie, przepisywanie rachunku bankowego i danych do płatności to ostatnia rzecz, o której myśli w ciągu dnia”.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…