Aktualności

Brud, smród i robactwo. Po takich wakacjach w Turcji turyści walczą o odszkodowanie

Polscy turyści tegoroczne wakacje postanowili spędzić w Turcji w hotelu Rox Royal. Jednak warunki jakie tam zastali różniły się znacząco od kolorowych zdjęć w katalogu. Teraz żądają od biura podróży odszkodowania.

Nieudane wakacje

Program „Interwencja” przedstawił historię Polaków, którzy za pośrednictwem biura podróży mieli spędzić luksusowe wakacje w Turcji. Niestety wymarzone wakacje zamieniły się w koszmar. Wszystko przez skandaliczne warunki jakie turyści zastali na miejscu. Z materiału dowiadujemy się od Pani Ewy:

„Po wejściu do budynku poczuliśmy zapach stęchlizny, śmierdziało. W pokoju nie było posprzątane, nie było w nim krzeseł, dla czterech osób otrzymaliśmy trzy łóżka. Kable były absolutnie niezabezpieczone, z kratki odpływowej nie ściekała woda. (…) Na drugi dzień została przyniesiona dostawka. Była zatęchła, spleśniała, połamana”

Z dziennikarzami interwencji porozmawiała także Pani Katarzyna, która do Turcji wybrała się na dwutygodniowy urlop. Jej wrażenia z pobytu w hotelu były podobne:

„Zapłaciłam za family room, a zostałam zakwaterowana w pokoju standardowym. (…) Problemem był smród, brud. Nasz pokój się nie zamykał, każdy mógł wejść, bo „otwierany był z klamki”. Były karaluchy w toaletach ogólnodostępnych”

Nie obyło się także bez zatrucia. Córka Pani Anny z Warszawy po posiłku w hotelu dostała bólu brzucha i wymiotowała. Na następny dzień było podobnie. Została przewieziona karetką do szpitala i tam spędziła swoje siódme urodziny.

Co na to biuro podróży?

Turyści wybrali hotel Rox Royal z biura podróży Coral Travel. Pracownik portalu internetowego, który zajmuje się sprzedażą wycieczek powiedział, że biuro tylko pośredniczy w sprzedaży, jest pośrednikiem. Za wszystko odpowiada tour operator. Dziennikarze bez skutki próbowali się skontaktować z przedstawicielami biura podróży, ale bezskutecznie.

Poszkodowani Polacy wzięli jednak sprawy w swoje ręce. Pełnomocnik turystów powiedział:

„Wczasowicze żądają odszkodowania, a dodatkowo będą domagać się zadośćuczynienia. Operator nie uznał reklamacji. Jesteśmy teraz na etapie wezwania do zapłaty, jeśli nie uznają roszczeń, wystąpimy do sądu”

Źródło: polsatnews.pl, wprost.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

21 godzin ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

21 godzin ago

Jak działa OC w życiu prywatnym? 

O ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym wielu z nas słyszało, jednak czy mamy świadomość…

2 dni ago

Ubezpieczenie mieszkania na wynajem? Jakie będzie najlepsze? 

Wynajmowanie nieruchomości to inwestycja, na którą decyduje się wiele osób. Jednak działalność tego typu wiąże się…

2 dni ago

Przewidywania się sprawdziły. Cena OC przekroczyła kolejną barierę 

Stało się. Średnia cena OC w kwietniu przekroczyła granicę 700 zł. Od lutego 2023 roku…

2 dni ago

Pakiet Auto+ w podróży służbowej – jakie korzyści niesie? 

W wielu firmach codziennością są wyjazdy służbowe, nie tylko krajowe, ale też i zagraniczne. Jednak bez…

3 dni ago