Łotewski ubezpieczyciel „BTA Insurance Company SE” chce w Polsce rozwijać swoje interesy. Towarzystwo zostało utworzone w roku 1993 z udziałem największych łotewskich przedsiębiorstw morskich, które zostały jego akcjonariuszami. W roku 2009 firma uzyskała pozycje lidera jako jeden z trzech największych ubezpieczycieli w krajach nadbałtyckich.
Oprócz krajów nadbałtyckich Towarzystwo z powadzeniem działa również w innych krajach Europy. Obecnie firma stawia na rozwój w naszym kraju. Dotychczas oddziały Towarzystwa skupiały się na oferowaniu polis komunikacyjnych mieszkańcom województw: warmińsko-mazurskiego oraz podlaskiego. Teraz, pracownicy firmy objęli strategię rozwoju dotarcia z ofertą na teren obejmujący całą Polskę.
BTA posiada wszystkie dostępne na Łotwie licencje na ubezpieczenia inne niż na życie. Wachlarz ofert pozwala świadczyć usługi o najszerszym zakresie zarówno osobom prywatnym, jak i przedsiębiorstwom. Do najpopularniejszych usług ubezpieczeniowych BTA należą ubezpieczenia AC, OC, ubezpieczenia zdrowotne i ubezpieczenia majątkowe.
Zastępca dyrektora oddziału BTA w Polsce potwierdza, cyt.: „firma chce zmniejszyć udział OC w swoim portfelu do poziomu porównywalnego ze średnią rynkową. Zamierza to osiągnąć dzięki zwiększonej sprzedaży innych polis, jak wprowadzone ostatnio polisy majątkowe dla klientów indywidualnych czy mające wkrótce zadebiutować ubezpieczenia majątkowe i OC dla firm albo gwarancje dla małych i średnich przedsiębiorstw”.
Stępień dodaje, że w związku z dynamicznym rozwojem firma zatrudnia nowych pracowników. Szczególnie mile widziani są underwriterzy oraz specjaliści w dziedzinie finansów.
Wyłączny partner BTA, firma Reso Europa Service zajmować się będzie sprzedażą, obsługa klientów, orz likwidacją szkód. Oddziały Towarzystwa skupiać się będą na mniejszych aglomeracjach. Utworzono 10 regionów, co pozwoliło na pokrycie 85 proc terenu polski.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…