Od 1 lipca br., w ofercie Banku Zachodniego WBK – Aviva pojawiło się ubezpieczenie, które daje finansowe zabezpieczenie dla osób zmagających się z chorobami onkologicznymi. Polisa oprócz gwarantowanej, określonej sumy ubezpieczenia daje również dostęp do szerokiego pakietu usług medycznych.
Produkt o nazwie „Onkopolisa” przeznaczony jest dla osób zmagających się z choroba nowotworową. Lista chorób zawiera zarówno nowotwory złośliwe jak i te w łagodniejszej postaci. Osoby ubezpieczone mogą otrzymać do 200 tys. złotych w przypadku rozpoznania nowotworu złośliwego, oraz 20% sumy ubezpieczenia w przypadku rozpoznania nowotworu in situ.
Otrzymane środki finansowe osoba ubezpieczona może przeznaczyć min.: na prywatne wizyty lekarskie, zakup leków nierefundowanych, zakup terapii uzupełniających czy leczenie za granicą. Oferta adresowana jest do osób w wieku od 18 do 60 lat. I co ważne – ubezpieczyciel przed zawarciem umowy nie wymagane badań lekarskich.
Krzysztof Charchuła, prezes zarządu BZ WBK-Aviva TU podkreśla jak ważne jest zabezpieczenie finansowe w przypadku walki z chorobą onkologiczną: „ Problem raka może dotknąć każdego z nas. Co roku u 150 tys. Polaków diagnozuje się nowotwór. Onkopolisę przygotowaliśmy właśnie z myślą o osobach, które chcą żyć odpowiedzialnie i zadbać o ochronę finansową na wypadek zachorowania na nowotwór oraz uzyskać niezbędne wsparcie w trakcie leczenia. Jednocześnie posiadacze Onkopolisy sami mogą zdecydować o wysokości ubezpieczenia” .
Onkopolisa to również usługi assistance medycznego, która zapewnia pomoc profilaktyczną w przypadku nagłego zachorowania lub uszkodzenia ciała w następstwie nieszczęśliwego wypadku, jak również pomoc onkologiczną – m.in. konsultacje telefoniczne, pomoc domową po hospitalizacji, transport medyczny czy organizację i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego.
Źródło: www.bzwbk.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…