Arval, należącą do BNP Paribas firma oferująca kompleksowe usługi leasingu pojazdów wybrała na partnera ubezpieczeniowego w zakresie mikromobilności w Polsce firmę Cachet. Partnerstwo jest kolejnym dowodem na to, że innowacje branży insurtech zyskują na znaczeniu.
Firma Cachet poinformowała, że została partnerem ubezpieczeniowym w zakresie mikromobilności firmy Arval. Podmiot ten należy do BNP Paribas i oferuje kompleksowe usługi leasingu pojazdów – Arval Service Lease Polska już od jakiegoś czasu znany jest na polskim rynku z długoterminowego wynajmu rowerów. Jak możemy przeczytać, firma Cachet kierowała przygotowaniem ubezpieczenia dla floty rowerowej Arval we współpracy z dwoma ubezpieczycielami: Allianz Partners i HDI Embedded. Od teraz flota rowerów elektrycznych i użytkownicy usług Arval będą mieli do dyspozycji specjalnie opracowane ubezpieczenie casco, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej. Istotne jest to, że produkty te nie będą wymagały podpisywania papierowych dokumentów, użytkownicy będą obsługiwani w pełni cyfrowo.
Firma podkreśla, że za ewolucją mobilności muszą nadążać ubezpieczenia. Cachet już od 5 lat rozwija branżę dzięki spersonalizowanym, inteligentnym, opartym na danych i elastycznym cenowo usługom ubezpieczeniowym. A nowe partnerstwo z Arval jest kolejnym dowodem na to, że innowacje branży insurtech zdecydowanie zyskują na znaczeniu. Informacje o współpracy to dobra wiadomość zarówno dla operatorów flot, użytkowników końcowych, jak i ubezpieczycieli.
Niewątpliwie umowa Cachet i Arval wieńczy przełomowy rok dla mikromobilności w Polsce. Warto zauważyć, że po zakończeniu pandemii w naszym kraju nastąpił gwałtowny wzrost użytkowania rowerów i hulajnóg. To z kolei sprzyja dynamicznie rozwijającej się gospodarce platformowej i przechodzeniu od posiadania pojazdów do współdzielonych flot. W ubiegłym roku władze Warszawy ogłosiły ambitny plan przekształcenia swojego modelu mobilności i stania się tzw. miastem 15-minutowym.
Co istotne, firma Cachet wprowadziła w ostatnim czasie na rynek unikalne ubezpieczenie casco rowerów i hulajnóg, które stało się wiodącym na rynku produktem dla polskich klientów. Wiele wskazuje na to, że rok 2024 zapowiada się równie interesująco. Firma zapowiada, że na bieżąco będzie przekazywała informacje o kolejnych dobrych wieściach.
Źródło: Cachet Sp. z o.o.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…