Znak Jakości KidZone jest wyrazem uznania za wysiłek wkładany przez firmę w celu dostosowania produktów i usług do najwyższych standardów. Plebiscyt to również okazja na wyłonienie i uhonorowanie przedsiębiorstw które przez stałe podnoszenie standardów osiągają najwyższą jakość i wysoki poziom bezpieczeństwa swoich produktów i usług oraz wprowadzają nowoczesne rozwiązania pro-dziecięce.
Celem plebiscytu jest wyróżnienie firm oraz produktów oferujących najkorzystniejsze rozwiązania dla dzieci i rodzin. Organizatorzy plebiscytu już po raz piąty wybrali podmioty, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom rodziców i dzieci, tworząc produkty nowoczesne, dostosowane do potrzeb najmłodszych. Ocenie poddana została satysfakcja klientów, innowacyjność, wiarygodność i elastyczność rozwiązań. Ponadto weryfikowano także efektywność operacyjną w tym przewagę konkurencyjną produktów. Istotnym kryterium było również nastawienie na klienta rodzinnego i znajomość jego potrzeb. Pozytywne wyniki osiągnięte podczas ewaluacji wyżej wymienionych obszarów zaowocowały przyznaniem Nationale-Nederlanden certyfikatu KidZone.
Martyna Kucicka-Witek kierownik ds. produktów Nationale-Nederlanden nie kryje zadowolenia: „Bardzo się cieszymy z otrzymania wyróżnienia KidZone. Z uwagi na charakter naszej działalności przykładamy szczególną wagę do zadowolenia klientów. Staramy się więc tak dostosowywać ofertę, aby jak najlepiej odpowiadała na bieżące potrzeby konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających czyli dzieci. W trosce o najmłodszych opracowaliśmy „Ofertę z premią”. Dzięki niej ubezpieczony rodzic, po objęciu dziecka ochroną w ramach polisy, ma szansę otrzymać raz w roku do 500 zł dodatkowej kwoty aż do rocznicy po 18. urodzinach dziecka. Warto dodać, że promocja jest dodatkiem do polisy ochronno-inwestycyjnej „Sposób na przyszłość”. Umożliwia ona z jednej strony zabezpieczenie w razie niespodziewanych wypadków, a z drugiej inwestowanie, które pozwoli zgromadzić najmłodszym kapitał na dobry start w dorosłe życie”.
Udział w projekcie wiąże się z możliwością uzyskania przez firmę Certyfikatu potwierdzającego najwyższą jakość oferowanych produktów/ usług oraz ogólnopolską kampanią promocyjną dla Laureata.
Źródło: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…