Categories: Aktualności

"Cieszę się, że to zrobiłem!" Nationale-Nederlanden zachęca do badań

Firma od kilku lat angażuje  się w promocję profilaktyki zdrowia. Spoty reklamowe to kolejny etap w ramach społecznej edukacji dotyczącej chorób onkologicznych.

 
Październik jest Miesiącem Walki z Rakiem Piersi. W związku z tym kampania rozpoczęła się właśnie w tym czasie. Hasło przewodnie podkreśla, że pokonanie wewnętrznych obaw związanych z badaniami profilaktycznymi, ostatecznie przynosi nam satysfakcję, która wynika  z zatroszczenia się o nasz stan zdrowia. Promocja obejmuje spoty reklamowe zarówno w Internecie jak i w telewizji.
 
Firma,  w ramach kampanii organizuje cykl spotkań, podczas których można  spotkać się ze specjalistami, którzy informować będą o najczęściej występujących chorobach nowotworowych. Aby zachęcić do odwiedzin i badań, każdy  kto skorzysta z porad, otrzyma od organizatora bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am” (w wariancie zależnym od płci).
 
Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden dodaje: „Wiemy, jak wiele wysiłku kosztuje przełamanie wewnętrznych barier przed diagnozą. Ale wynik badania niczego nie zmienia – nie czyni nas ani zdrowszymi, ani bardziej chorymi. To tylko niezbędna wiedza, na temat stanu zdrowia własnego organizmu, która jest potrzebna do ewentualnego podjęcia dalszych działań. Należy zaznaczyć, że odpowiednio wczesne rozpoznanie choroby może uratować życie lub skrócić proces leczenia. Dlatego wspólnie z naszymi ambasadorami zachęcamy wszystkich Polaków do pokonania lęku przed profilaktyką nowotworową i badaniami. Patronem honorowym kampanii jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
 
Źródło: www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – pomoc drogowa na wyciągnięcie ręki 

Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…

7 godzin ago

Trasti z nowym kapitałem. Polski insurtech przyciąga międzynarodowych inwestorów 

Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…

7 godzin ago

Nie każdy rower to rower. Co musimy wiedzieć, zanim wykupimy ubezpieczenie? 

Popularność rowerów, w tym tych z napędem elektrycznym, rośnie z każdym rokiem – podobnie jak…

1 dzień ago

Bezpieczna jazda się opłaca – ruszyła nowa edycja akcji LINK4 

Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna…

1 dzień ago

Całoroczne ubezpieczenie dla studentów medycyny – INTER Tour 365 w nowej odsłonie 

INTER Polska wprowadza specjalną ofertę ubezpieczenia turystycznego dla studentów medycyny. Za mniej niż 200 zł…

2 dni ago

Zamknij, zabezpiecz, ubezpiecz – kompleksowa ochrona roweru

Rower to więcej niż środek transportu – to styl życia, który warto chronić. Niestety nawet…

2 dni ago