Categories: Aktualności

"Cieszę się, że to zrobiłem!" Nationale-Nederlanden zachęca do badań

Firma od kilku lat angażuje  się w promocję profilaktyki zdrowia. Spoty reklamowe to kolejny etap w ramach społecznej edukacji dotyczącej chorób onkologicznych.

 
Październik jest Miesiącem Walki z Rakiem Piersi. W związku z tym kampania rozpoczęła się właśnie w tym czasie. Hasło przewodnie podkreśla, że pokonanie wewnętrznych obaw związanych z badaniami profilaktycznymi, ostatecznie przynosi nam satysfakcję, która wynika  z zatroszczenia się o nasz stan zdrowia. Promocja obejmuje spoty reklamowe zarówno w Internecie jak i w telewizji.
 
Firma,  w ramach kampanii organizuje cykl spotkań, podczas których można  spotkać się ze specjalistami, którzy informować będą o najczęściej występujących chorobach nowotworowych. Aby zachęcić do odwiedzin i badań, każdy  kto skorzysta z porad, otrzyma od organizatora bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am” (w wariancie zależnym od płci).
 
Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden dodaje: „Wiemy, jak wiele wysiłku kosztuje przełamanie wewnętrznych barier przed diagnozą. Ale wynik badania niczego nie zmienia – nie czyni nas ani zdrowszymi, ani bardziej chorymi. To tylko niezbędna wiedza, na temat stanu zdrowia własnego organizmu, która jest potrzebna do ewentualnego podjęcia dalszych działań. Należy zaznaczyć, że odpowiednio wczesne rozpoznanie choroby może uratować życie lub skrócić proces leczenia. Dlatego wspólnie z naszymi ambasadorami zachęcamy wszystkich Polaków do pokonania lęku przed profilaktyką nowotworową i badaniami. Patronem honorowym kampanii jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
 
Źródło: www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Rekordowe koszty katastrof naturalnych wyzwaniem dla rynku ubezpieczeń 

Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła rekordowe straty ubezpieczeniowe spowodowane katastrofami naturalnymi – tak wynika z…

2 dni ago

Jak ubezpieczenie od hejtu chroni dzieci przed przemocą w sieci? 

Niestety internet to nie tylko miejsce nauki, zabawy i kontaktu z przyjaciółmi, ale też przestrzeń…

2 dni ago

Likwidacja Hello Insurance Group – praktyczne wskazówki dla kierowców i poszkodowanych 

Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…

3 dni ago

200 tys. zł kary dla DioDea Poland za lekceważenie Rzecznika Finansowego 

Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…

3 dni ago

Stabilny wzrost i wysoka rentowność – Generali podsumowuje I półrocze 2025 

Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…

3 dni ago

Ubezpieczenie na życie a długi zmarłego – jak chronić rodzinę przed zobowiązaniami? 

Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…

7 dni ago