Categories: Aktualności

"Cieszę się, że to zrobiłem!" Nationale-Nederlanden zachęca do badań

Firma od kilku lat angażuje  się w promocję profilaktyki zdrowia. Spoty reklamowe to kolejny etap w ramach społecznej edukacji dotyczącej chorób onkologicznych.

 
Październik jest Miesiącem Walki z Rakiem Piersi. W związku z tym kampania rozpoczęła się właśnie w tym czasie. Hasło przewodnie podkreśla, że pokonanie wewnętrznych obaw związanych z badaniami profilaktycznymi, ostatecznie przynosi nam satysfakcję, która wynika  z zatroszczenia się o nasz stan zdrowia. Promocja obejmuje spoty reklamowe zarówno w Internecie jak i w telewizji.
 
Firma,  w ramach kampanii organizuje cykl spotkań, podczas których można  spotkać się ze specjalistami, którzy informować będą o najczęściej występujących chorobach nowotworowych. Aby zachęcić do odwiedzin i badań, każdy  kto skorzysta z porad, otrzyma od organizatora bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am” (w wariancie zależnym od płci).
 
Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden dodaje: „Wiemy, jak wiele wysiłku kosztuje przełamanie wewnętrznych barier przed diagnozą. Ale wynik badania niczego nie zmienia – nie czyni nas ani zdrowszymi, ani bardziej chorymi. To tylko niezbędna wiedza, na temat stanu zdrowia własnego organizmu, która jest potrzebna do ewentualnego podjęcia dalszych działań. Należy zaznaczyć, że odpowiednio wczesne rozpoznanie choroby może uratować życie lub skrócić proces leczenia. Dlatego wspólnie z naszymi ambasadorami zachęcamy wszystkich Polaków do pokonania lęku przed profilaktyką nowotworową i badaniami. Patronem honorowym kampanii jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
 
Źródło: www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Grupa PZU przekaże 19 mln zł na walkę z powodzią

Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…

13 godzin ago
  • Aktualności

Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc dla klientów LINK4 dotkniętych powodzią

LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczyciele uprościli procedury związane z likwidacją szkód

W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…

2 dni ago
  • Aktualności

Rankomat.pl stawia na agentów

Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków…

2 dni ago
  • Top temat

PZU gotowy do pomocy w razie powodzi

Największy polski ubezpieczyciel jest już przygotowany do szybkiej obsługi szkód w przypadku wystąpienia w najbliższych dniach podtopień lub powodzi, zwłaszcza…

3 dni ago
  • Do pracy

Generali, z myślą o NNW – pakiet dziecko

Wrzesień od lat kojarzy nam się z koniecznością wyboru polisy szkolnej. Większość rodziców już jest po pierwszych zebraniach podczas których…

6 dni ago