Categories: Aktualności

"Cieszę się, że to zrobiłem!" Nationale-Nederlanden zachęca do badań

Firma od kilku lat angażuje  się w promocję profilaktyki zdrowia. Spoty reklamowe to kolejny etap w ramach społecznej edukacji dotyczącej chorób onkologicznych.

 
Październik jest Miesiącem Walki z Rakiem Piersi. W związku z tym kampania rozpoczęła się właśnie w tym czasie. Hasło przewodnie podkreśla, że pokonanie wewnętrznych obaw związanych z badaniami profilaktycznymi, ostatecznie przynosi nam satysfakcję, która wynika  z zatroszczenia się o nasz stan zdrowia. Promocja obejmuje spoty reklamowe zarówno w Internecie jak i w telewizji.
 
Firma,  w ramach kampanii organizuje cykl spotkań, podczas których można  spotkać się ze specjalistami, którzy informować będą o najczęściej występujących chorobach nowotworowych. Aby zachęcić do odwiedzin i badań, każdy  kto skorzysta z porad, otrzyma od organizatora bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am” (w wariancie zależnym od płci).
 
Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden dodaje: „Wiemy, jak wiele wysiłku kosztuje przełamanie wewnętrznych barier przed diagnozą. Ale wynik badania niczego nie zmienia – nie czyni nas ani zdrowszymi, ani bardziej chorymi. To tylko niezbędna wiedza, na temat stanu zdrowia własnego organizmu, która jest potrzebna do ewentualnego podjęcia dalszych działań. Należy zaznaczyć, że odpowiednio wczesne rozpoznanie choroby może uratować życie lub skrócić proces leczenia. Dlatego wspólnie z naszymi ambasadorami zachęcamy wszystkich Polaków do pokonania lęku przed profilaktyką nowotworową i badaniami. Patronem honorowym kampanii jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
 
Źródło: www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago