Artykuł sponsorowany
Wraz z nadejściem pandemii w 2020 roku wiele lokalnych biznesów musiało zmienić swoje oblicze. Sprzedaż bezpośrednia oraz kontakty z klientami zostały znacznie ograniczone. Z pomocą w tej sytuacji przyszedł Internet oraz telefon. To z kolei sprzyja zwiększonej aktywności w sieci nawet tych klientów, którzy do tej pory woleli wszystkie sprawy oraz zakupy realizować offline. Jeśli chcemy, aby nasz biznes rozwijał się i pozyskiwał nowych klientów, należy zwrócić się w kierunku działań online. Marketing internetowy to narzędzie, dzięki któremu możemy przetrwać ten trudny czas.
W trakcie zamknięcia popularnych miejsc usługowych takich jak galerie handlowe, restauracje czy kina, konsumenci zdążyli zmienić swoje zachowania zakupowe. W jaki sposób? Do tej pory wiele osób szukało w Internecie informacji na temat danego produktu, po czym kupowali je w sklepach i salonach stacjonarnych. Ze względu na pandemię wszystkie etapy decyzji zakupowych przeniosły się do sieci. Klienci sprawdzają, szukają informacji, dzielą się nawzajem doświadczeniami zakupowymi, po czym po uzyskaniu odpowiednich danych, przechodzą do transakcji.
Jeśli prowadzimy firmę i nie chcemy tracić szansy na sprzedaż produktów lub usług warto zatem przenieść przynajmniej część swoich działań oraz aktualną ofertę do sieci.
Zanim przejdziesz do inwestowania środków w promocję online, warto skorzystać z darmowych narzędzi, które są dostępne obecnie od ręki. Po pierwsze wykorzystaj social media. Facebook i Instagram to doskonałe narzędzia zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Dzięki profilowi swojej firmy na Facebooku, klienci w łatwy sposób znajdą Cię w sieci, poznają ofertę, a co najważniejsze, będą mogli w prosty sposób zadawać pytania. Na Instagramie mamy możliwość zaprezentować produkt, wyeksponować go i wypromować. Ważne jest również to, jakie opisy zamieszczamy na naszej stronie. Starajmy się, aby były one jak najciekawsze oraz dokładnie opisywały produkt. Dzięki temu mamy szansę, że klient szybciej znajdzie nas wśród konkurencji, a także zminimalizujemy w ten sposób ryzyko ewentualnych zwrotów/reklamacji. Pamiętajmy, żeby przede wszystkim dokładnie informować klienta o danych produktu na stronie naszej firmy. Warto również napisać kilka słów o nas oraz o historii firmy.
Jeśli nie potrafimy odnaleźć się wśród zakamarków Internetu, warto zainwestować w specjalistę, który wypromuje nasz biznes w sieci. W porównaniu do zysków, koszt takich usług bywa naprawdę niewielki. Jeśli brakuje nam akurat na ten moment środków, należy pomyśleć o pożyczce dla firm (https://www.provident.pl/pozyczka-dla-firm). Oczywiście należy takie działania dokładnie przemyśleć i przede wszystkim określić wysokość raty, którą miesięcznie będziemy w stanie płacić. Jednak inwestując pożyczone pieniądze w promocję online, mamy dużą szansę, na to, że działania takie przyniosą nam realne zyski. Pamiętajmy, że pożyczka dla firm to doraźna pomoc – sięgajmy po nią tylko po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw!
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…