Categories: Aktualności

Colonnade Insurance wprowadza ubezpieczenie majątkowe „All-in-One"

Colonnade Insurance reaguje na wyniki raportu PIU i tworzy ofertę dla przedsiębiorców. Produkt skierowany jest do firm z majątkiem przekraczającym 20 mln zł, oczekujących kompleksowego pokrycia w zakresie ubezpieczenia majątkowego, w tym m.in. firm produkcyjnych, z sektora telekomunikacyjnego, hoteli i restauracji, lotnisk, a także operatorów stadionów.

 

Wyniki raportu sporządzonego przez PIU impulsem do stworzenia oferty dla przedsiębiorców

 
Wyniki raportu „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków”, były inspiracją do stworzenia oferty. Z jego zapisów wynika, że jedynie 60% majątku polskich firm jest objętych ubezpieczeniem.
 

Oferta obejmuje kompleksową ochronę ubezpieczeniową mienia w opcji all risks

 
Colonnade Insurance S.A. wprowadził niedawno ubezpieczenie majątkowe „All-in-One”. Oferta obejmuje kompleksową ochronę ubezpieczeniową mienia w opcji all risks oraz maszyn i sprzętu elektronicznego od uszkodzeń. Modułowa konstrukcja polisy umożliwia dowolne budowanie programu ubezpieczeniowego, w zależności od indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Ubezpieczyciel udostępnił również klauzule dodatkowe, rozszerzające w razie potrzeby ochronę ubezpieczeniową.
 

Przejrzyste i  kompleksowe ubezpieczenie    

 
Izabela Król, dyrektor ds. Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Majątkowych Colonnade Insurance Oddział w Polsce: „Wyniki raportu sporządzonego przez PIU oraz Deloitte dobitnie potwierdzają nasze dotychczasowe spostrzeżenia w kontekście podejścia polskich firm wobec ubezpieczeń. Naszym zdaniem poważnym problemem pozostaje nie tylko niska świadomość potencjalnych ryzyk wśród przedsiębiorców, ale również skomplikowana i złożona oferta ubezpieczeniowa, nierzadko składająca się z kilku ogólnych warunków ubezpieczenia, z których każde rządzi się swoimi prawami. Konieczne są śmiałe zmiany w tej dziedzinie, zwłaszcza w przypadku średnich oraz dużych przedsiębiorstw, dla których oferta jest dosyć usztywniona i wymaga dużej wiedzy na temat ubezpieczeń ze strony klienta. Dlatego uznaliśmy, iż właśnie tutaj potrzeba jest stworzenia kompleksowego, a zarazem przejrzystego produktu”.
 
Źródło: www.colonnade.pl   www.gu.com.pl
 

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago