Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce poszerza dostępność swoich produktów, wdrażając ubezpieczenia turystyczne do oferty porównywarki Mubi. Dzięki temu klienci będą mogli jeszcze łatwiej znaleźć odpowiednie ubezpieczenia dostosowane do ich potrzeb.
Proces wdrożenia został zakończony, a pierwsze sprzedaże już zostały odnotowane. Współpraca z Mubi to dla nas ważny krok w rozwoju segmentu ubezpieczeń turystycznych. Coraz więcej klientów korzysta z porównywarek, poszukując wygodnych i przejrzystych rozwiązań. Dzięki integracji z Mubi nasze produkty są teraz łatwiej dostępne” – komentuje Anna Wieconkowska, menedżer produktu z Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce.
Colonnade oferuje ubezpieczenia podróżne zapewniające szeroki zakres ochrony, w tym koszty leczenia za granicą (również w przypadku zaostrzenia chorób przewlekłych i zachorowania na COVID-19), następstwa nieszczęśliwych wypadków, ochronę bagażu, odpowiedzialność cywilną, a także przerwanie podróży i ochronę domu podczas nieobecności. Suma ubezpieczenia kosztów leczenia sięga nawet 10 milionów euro. Ubezpieczenie obejmuje również amatorskie uprawianie sportów bez dodatkowych opłat i pokrywa koszty transportu medycznego do Polski. Klienci mają też dostęp do całodobowego Centrum Assistance w języku polskim i angielskim.
Porównywarki ubezpieczeń, takie jak Mubi, odgrywają kluczową rolę w decyzjach zakupowych klientów, którzy oczekują szybkiego dostępu do ofert, przejrzystych warunków i prostych procesów zakupu. Dzięki integracji Colonnade z Mubi użytkownicy mogą w kilku prostych krokach porównać oferty i zakupić ubezpieczenie online, bez konieczności wizyty w oddziale.
Digitalizacja procesów sprzedaży to dla nas priorytet. Chcemy, aby klienci mieli łatwy dostęp do naszych ubezpieczeń, niezależnie od miejsca i czasu. Mubi to sprawdzony partner, który umożliwia szybkie porównanie ofert i wybór najlepszego rozwiązania – dodaje Anna Wieconkowska.
Współpraca z Mubi to kolejny krok w realizacji długofalowej strategii polskiego oddziału Colonnade Insurance S.A. w zakresie rozwijania nowoczesnych kanałów sprzedaży i
zwiększania dostępności produktów ubezpieczeniowych. Firma inwestuje w rozwój cyfrowy i poszerza obecność w różnych ekosystemach sprzedażowych, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie rynku na wygodne i intuicyjne rozwiązania zakupowe.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…