Profil spółki ma charakter edukacyjno-informacyjny, a publikowane posty nawiązują do aktualnej oferty. Użytkownicy mają do dyspozycji szybką ścieżkę obsługi klienta: Akcja-Reakcja, pozwalającą na sprawne podjęcie kontaktu z firmą.
Po uzyskaniu kluczowych informacji przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.
Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie: „Stawiamy na dialog z Klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych, zasilając je również i naszą ofertą”.
Najnowsze badania marketingowe pokazują, że przed podjęciem decyzji zakupowej konsumenci wyszukują informacji o produktach i usługach w sieci „Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku” – dodaje Karolina Tworzydło.
Źródło: www.compensa.pl
Popularność rowerów, w tym tych z napędem elektrycznym, rośnie z każdym rokiem – podobnie jak…
Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna…
INTER Polska wprowadza specjalną ofertę ubezpieczenia turystycznego dla studentów medycyny. Za mniej niż 200 zł…
Rower to więcej niż środek transportu – to styl życia, który warto chronić. Niestety nawet…
9 lipca 2025 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy dotyczącej aplikacji mObywatel oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń…
Arval Service Lease Polska i ARC Europe Polska połączyły siły w zakresie kompleksowego wsparcia assistance…