Profil spółki ma charakter edukacyjno-informacyjny, a publikowane posty nawiązują do aktualnej oferty. Użytkownicy mają do dyspozycji szybką ścieżkę obsługi klienta: Akcja-Reakcja, pozwalającą na sprawne podjęcie kontaktu z firmą.
Po uzyskaniu kluczowych informacji przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.
Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie: „Stawiamy na dialog z Klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych, zasilając je również i naszą ofertą”.
Najnowsze badania marketingowe pokazują, że przed podjęciem decyzji zakupowej konsumenci wyszukują informacji o produktach i usługach w sieci „Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku” – dodaje Karolina Tworzydło.
Źródło: www.compensa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…