Profil spółki ma charakter edukacyjno-informacyjny, a publikowane posty nawiązują do aktualnej oferty. Użytkownicy mają do dyspozycji szybką ścieżkę obsługi klienta: Akcja-Reakcja, pozwalającą na sprawne podjęcie kontaktu z firmą.
Po uzyskaniu kluczowych informacji przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.
Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie: „Stawiamy na dialog z Klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych, zasilając je również i naszą ofertą”.
Najnowsze badania marketingowe pokazują, że przed podjęciem decyzji zakupowej konsumenci wyszukują informacji o produktach i usługach w sieci „Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku” – dodaje Karolina Tworzydło.
Źródło: www.compensa.pl
PZU uprościł proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel wdrożył program Małe Gwarancje, który skierowany jest do…
Szybszy dostęp do lekarzy i szeroki zakres badań – z tym większości z nas kojarzą…
W obecnych czasach pracownicy oczekują stabilności i realnego wsparcia w dbaniu o swoje zdrowie. Dlatego…
PZU Gran Fondo Series to cykl wyścigów kolarskich przeznaczonych dla amatorów. Sponsorem tytularnym wydarzenia, które…
Unum Życie opublikowało swoje wyniki finansowe za 2024 rok. Ubezpieczyciel kolejny rok z rzędu utrzymał…
Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…