Aktualności

Compensa dołączyła do Facebooka

Profil spółki ma charakter edukacyjno-informacyjny, a publikowane posty nawiązują do  aktualnej oferty. Użytkownicy mają do dyspozycji szybką ścieżkę obsługi klienta: Akcja-Reakcja, pozwalającą na sprawne podjęcie kontaktu z firmą.  

 
Po uzyskaniu kluczowych informacji przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.
 
Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie: „Stawiamy na dialog z Klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych,  zasilając je również i naszą ofertą”.
 
Najnowsze badania marketingowe pokazują, że przed podjęciem decyzji zakupowej konsumenci wyszukują informacji o produktach i usługach w sieci „Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku” – dodaje Karolina Tworzydło.
 
Źródło: www.compensa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz
Tags: Compensa

Recent Posts

VH Polska reaguje na wiosenne przymrozki 

Wiosenne przymrozki, które nawiedziły Polskę w ostatnich tygodniach, stanowiły poważne wyzwanie dla rolników. VH Polska,…

1 dzień ago

Generali rozpoczyna 2025 rok z mocnym akcentem 

Grupa Generali opublikowała swoje wyniki finansowe na 31 marca 2025 roku. Spółka w tym okresie…

1 dzień ago

Jakie są zalety ubezpieczenia zdrowotnego w InterRisk? 

W obliczu coraz większych wyzwań związanych z dostępem do publicznej służby zdrowia, wiele rodzin poszukuje…

2 dni ago

Remont mieszkania a ubezpieczenie 

Remont mieszkania wiąże się nie tylko z wyborem właściwych materiałów budowlanych czy też przygotowaniem harmonogramu…

2 dni ago

LINK4 z dodatnim wynikiem technicznym po raz pierwszy od dwóch lat 

Link4 podsumował swoje wyniki finansowe w pierwszym kwartale 2025 r. Spółka po raz pierwszy od dwóch…

4 dni ago

Obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne – dlaczego nie możesz pozwolić sobie na przerwę w OC? 

Posiadanie ważnego ubezpieczenia OC to nie tylko wymóg prawny, ale również realna ochrona przed ogromnymi…

4 dni ago