W dniu 30 października br., nastąpiło połączenie Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group, oraz Benefia TU S.A. Vienna Insurance Group. Tym samym powstała jedna spółka ubezpieczeniowa pod nazwą Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.
Spółka z ponad 5% udziałem w rynku ubezpieczeń majątkowych, oferuje pełen zakres ubezpieczeń dotychczas dostępnych oddzielnie dla klientów Compensy i Benefii. Jak komentuje Franz Fuchs, Dyrektor Generalny VIG Polska: „Fuzję udało się nam zrealizować w rekordowo krótkim czasie, tj. w ciągu 5 miesięcy od oficjalnego rozpoczęcia prac projektowych. Tym samym osiągnęliśmy główny cel projektu, którym było stworzenie silnej spółki majątkowej z ponad 5% udziałem w rynku. Liczę, że nowa strategia sprzedaży okaże się być trafioną odpowiedzią na obecną, niekorzystną sytuację oraz przyszłe trendy na polskim rynku ubezpieczeń majątkowych”.
Projekt zakładał również utworzenie spółki pod nazwą Benefia Ubezpieczenia Sp. z o.o., w ramach niezależnego od sieci sprzedaży Compensy modelu dystrybucji, który koncentrować się będzie na rozwoju sprzedaży ubezpieczeń u dealerów samochodowych. Spółką Benefia Ubezpieczenia kieruje zarząd, w którego skład weszli: dotychczasowy prezes zarządu Benefia TU S.A. Vienna Insurance Group Paweł Bisek, zastępca prezesa zarządu Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Michał Gomowski oraz Mariusz Kurowski, wcześniej dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Benefia TU S.A. Vienna Insurance Group.
Należy podkreślić, że wszystkie obowiązujące umowy ubezpieczenia zawarte z Klientami Benefia TU S.A. Vienna Insurance Group i Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group nie ulegają zmianie i pozostają w mocy na dotychczasowych zasadach.
Źródło: www.compensa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…