Przeprowadzony w sierpniu i pierwszych dniach września ubiegłego roku pilotaż zaowocował uruchomieniem przez Compensę własnej usługi assistance komunikacyjnego we współpracy z VIG Assistance. Zastąpiła ona dotychczasową kooperację z zewnętrznym dostawcą świadczeń asystenckich.
Właściciele polis komunikacyjnych mogą liczyć na pomoc na terenie Polski w postaci: naprawy na miejscu zdarzenia, holowania, zapewnienia pojazdu zastępczego czy innej formy transportu oraz innych usług, które umożliwią kontynuację podróży lub powrót do domu. Ponadto klienci Compensy otrzymują specjalny SMS, który umożliwia śledzenie za pomocą GPS-u bieżącej lokalizacji pomocy drogowej.
Od sierpnia do grudnia 2016 r. przeprowadzono ponad 7800 interwencji
W ramach oferowanych przez Compensę usług ubezpieczeni mogą skorzystać ze wsparcia ponad 350 firm dysponujących ponad 1500 pojazdami pomocy drogowej. Od sierpnia do grudnia 2016 r. przeprowadzono ponad 7800 interwencji. Najczęściej poszkodowani korzystali z holowania pojazdu – 4 240 zorganizowanych przejazdów o łącznym dystansie 149000 pokonanych kilometrów. Często awarię udało się jednak usunąć na miejscu, miało to miejsce w 1315 przypadków, co stanowi ponad 30% zgłoszeń.
Klienci coraz częściej pytają o assistance
Michał Makarczyk, Dyrektor Likwidacji Szkód w Compensa TU SA Vienna Insurance Group podkreśla jak ważne są oczekiwania klientów: „Posiadacze ubezpieczeń OC i AC doceniają oferowane w ich ramach usługi asystenckie. Przy wyborze polis coraz częściej zadają bardzo szczegółowe pytania odnośnie zakresu assistance. Dlatego nieustannie rozwijamy oferowane świadczenia i staramy się jak najlepiej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom kierowców. Od kliku miesięcy oferujemy możliwość śledzenia za pomocą GPS bieżącej lokalizacji pomocy drogowej zmierzającej do poszkodowanego”.
Źródło: www.compensa.pl www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…