Categories: Aktualności

Compensa podsumowuje działalność w obszarze assistance

Przeprowadzony w sierpniu i pierwszych dniach września ubiegłego roku pilotaż zaowocował uruchomieniem przez Compensę własnej usługi assistance komunikacyjnego we współpracy z VIG Assistance. Zastąpiła ona dotychczasową kooperację z zewnętrznym dostawcą świadczeń asystenckich.

 
Właściciele polis komunikacyjnych  mogą liczyć na pomoc na terenie Polski w postaci: naprawy na miejscu zdarzenia, holowania, zapewnienia pojazdu zastępczego czy innej formy transportu oraz innych usług, które umożliwią kontynuację podróży lub powrót do domu. Ponadto klienci Compensy  otrzymują specjalny SMS, który umożliwia śledzenie za pomocą GPS-u bieżącej lokalizacji pomocy drogowej.
 
Od sierpnia do grudnia 2016 r. przeprowadzono ponad 7800 interwencji
 
W ramach oferowanych przez Compensę usług ubezpieczeni mogą skorzystać ze wsparcia ponad 350 firm dysponujących ponad 1500 pojazdami pomocy drogowej. Od sierpnia do grudnia 2016 r. przeprowadzono ponad 7800 interwencji. Najczęściej poszkodowani korzystali z holowania pojazdu – 4 240 zorganizowanych przejazdów o łącznym dystansie 149000 pokonanych kilometrów. Często awarię udało się jednak usunąć na miejscu, miało to miejsce w 1315 przypadków, co stanowi ponad 30% zgłoszeń.
 
Klienci coraz częściej pytają o assistance
 
Michał Makarczyk, Dyrektor Likwidacji Szkód w Compensa TU SA Vienna Insurance Group podkreśla jak ważne są oczekiwania klientów: „Posiadacze ubezpieczeń OC i AC doceniają oferowane w ich ramach usługi asystenckie. Przy wyborze polis coraz częściej zadają bardzo szczegółowe pytania odnośnie zakresu assistance. Dlatego nieustannie rozwijamy oferowane świadczenia i staramy się jak najlepiej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom kierowców. Od kliku miesięcy oferujemy możliwość śledzenia za pomocą GPS bieżącej lokalizacji pomocy drogowej zmierzającej do poszkodowanego”.
 
Źródło: www.compensa.pl   www.prnews.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

1 dzień ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

1 dzień ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

1 dzień ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

1 dzień ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

1 dzień ago