Compensa rozszerzyła dostępność aplikacji telematycznej Wiener DRIVE. Dzięki zmniejszeniu wymaganego poziom składki za ubezpieczenie komunikacyjne OC i/lub AC do 1500 zł szersze grono klientów zyska dostęp do rozwiązania, które analizuje ich styl jazdy czy też zapewnia szybki kontakt z assistance. Dodatkowo kierowcy, którzy jeżdżą bezpiecznie, mogą otrzymać zwrot do nawet 30% składki za swoje ubezpieczenie komunikacyjne.
Aplikacja Wiener DRIVE dzięki telematyce analizuje styl jazdy i zachowania użytkowników na drodze. Warto przypomnieć, że za każdą podróż samochodem kierowcy otrzymują ocenę łączną, na którą składa się 5 elementów bezpiecznej jazdy: prędkość, hamowanie, przyspieszanie, pokonywanie zakrętów oraz niekorzystanie z telefonu. Za każdy przejazd przyznawane są punkty, które przekładają się na łączną ocenę kierowcy, a ta widoczna jest w aplikacji. W rozwiązaniu pojawiają się też wyzwania, które mają dodatkowo zmotywować kierowców do bardziej odpowiedzialnego zachowania na drodze.
– Aplikacje telematyczne, takie jak Wiener DRIVE, mają szansę zwiększyć bezpieczeństwo na polskich drogach. Chcemy zachęcić kierowców do aktywnego korzystania z naszego rozwiązania, a przez to do bardziej odpowiedzialnej i ekologicznej jazdy. Dzięki przyznawanym punktom za przejazd, kierowca będzie mógł zmieniać swoje zachowania i poprawiać styl jazdy. Dodatkowo, zwiększając bezpieczeństwo jazdy, może zyskać także zwrot części składki za ubezpieczenie – tłumaczy Katarzyna Świecińska, która w Compensie odpowiada za aplikację Wiener DRIVE.
Z opublikowanych informacji wynika, że aplikacja jest dostępna za darmo dla osób mających polisę ubezpieczeniową Wiener Pakiet AUTO. Można ją pobrać z App Store i Google Play. Od teraz, dzięki temu, że Compensa wprowadziła zmiany i zmniejszyła wymagany poziom składki za ubezpieczenie komunikacyjne OC (odpowiedzialności cywilnej) i/lub AC (autocasco) do wysokości 1500 zł więcej klientów będzie mogło skorzystać z tego rozwiązania. Wcześniej ten próg wynosił 1800 zł.
Co istotne, aplikacja Wiener DRIVE jest wyposażona w funkcję „SOS”, która w razie wypadku lub awarii pojazdu przyśpieszy kontakt z assistance. Jak działa to rozwiązanie? Podczas nagłego zdarzenia, aplikacja samodzielnie wykrywa silne uderzenie, o czym informuje ubezpieczyciela. Infolinia kontaktuje się z klientem, a gdy ten trzykrotnie nie odbierze telefonu, na miejsce wyśle pomoc assistance.
Warto dodać, że Wiener to marka handlowa należąca do Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.
Więcej informacji na temat aplikacji można znaleźć na stronie: wiener.pl/drive
Źródło: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group
Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…
Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…
Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…
Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe. Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…