Od 20 sierpnia do 7 września pracownicy Compensy podejmują wyjątkowe wyzwanie – symboliczny bieg z Warszawy do Wiednia. Każdy przebyty kilometr przeliczany jest na wsparcie finansowe dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Organizacja ta od ponad czterech dekad zapewnia młodym ludziom dom, edukację i pomoc psychologiczną.
„Bieg z Sercem do Wiednia” to inicjatywa ubezpieczyciela, która łączy w sobie zarówno aktywność fizyczną, jak i pomoc społeczną. Uczestnicy wydarzenia mają do pokonania co najmniej 1000 kilometrów, a każdy z nich przekształca się w realne wsparcie dla ponad 2400 dzieci i młodzieży w Polsce. Co ciekawe, trasa biegu nawiązuje do siedziby spółki Vienna Insurance Group, która znajduje się w Wiedniu. Przypominamy, że częścią tej grupy jest właśnie Compensa. Natomiast Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce to organizacja, która już od ponad 40 lat daje wsparcie dzieciom osieroconym i zagrożonym utratą opieki rodzicielskiej. Zapewnia im stabilny dom i pomoc między innymi w zakresie edukacji oraz opieki psychologicznej.
Z opublikowanych informacji wynika też, że akcja jest równocześnie zachętą do dbania o kondycję i integrację pracowników.
– W Compensie wierzymy, że pomaganie można łączyć z codzienną aktywnością. „Bieg z Sercem do Wiednia” to szansa, by zadbać o zdrowie i samopoczucie, a jednocześnie zrobić coś dobrego dla innych. Chcemy zachęcać naszych pracowników do ruchu, integracji i wspólnego działania. Symboliczny dystans i cel, jakim jest Wiedeń, wyznaczają ramy naszej akcji – każdy kilometr przekłada się na wsparcie dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Compensy.
Warto dodać, że w ubiegłym roku w ramach akcji „Pomoc ma Moc” Compensa zapewniła ponad 3 200 ciepłych posiłków potrzebującym dzieciom, a tegoroczny bieg ma kontynuować ten model wsparcia.
Jak możemy przeczytać, współpraca Compensy z SOS Wioskami Dziecięcymi rozpoczęła się w 2024 roku i obejmuje różnorodne formy wsparcia.
– Jesteśmy wdzięczni za zaangażowanie Compensy w naszą sprawę – pomaganie jest długofalowym procesem, wymagającym ciągłej aktywności. Liczymy, że „Bieg z Sercem do Wiednia” spotka się z szerokim zainteresowaniem osób związanych z Compensą, dzięki czemu zawiesimy wysoko poprzeczkę na co dzień oraz przed kolejnymi edycjami biegu – mówi Aleksandra Rysiewska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Akcja jest częścią szerszego programu CSR i wolontariatu pracowniczego Compensy. Równolegle firma angażuje się w przygotowania do ONKObiegu w Warszawie, który odbędzie się 14 września i ma za zadanie wspierać osoby chore na raka. Niewątpliwie inicjatywy te pokazują, że połączenie aktywności fizycznej z pomocą społeczną przynosi wymierne efekty zarówno dla beneficjentów, jak i uczestników.
Źródło: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…