25 kwietnia Compensa Życie złożyła wniosek do Polskiego Funduszu Rozwoju o wpis do ewidencji Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Takie rozwiązanie w Compensie będzie pełnić funkcję oszczędnościową i ochronną. Dystrybucja oferty będzie prowadzona w ramach bliskiej współpracy z reprezentującymi pracodawców brokerami i w kanale agencyjnym.
Po uzyskaniu wpisu Compensa będzie mogła przedstawić kompleksową ofertę, a wyróżniającym elementem będzie produkt ochronny. Każdy pracownik przystępujący do PPK będzie mógł skorzystać z programu inwestycyjnego oraz z ochrony ubezpieczeniowej, stanowiącej integralną część oferty.
Konrad Kluska, Członek Zarządu Compensy Życie odpowiedzialny za obszar PPK w firmie powiedział:
„PPK umożliwi pracownikom długofalowe oszczędzanie i inwestowanie. Unikalność oferty Compensy polega na połączeniu produktu PPK z częścią ochronną, zapewniającą wsparcie finansowe na wypadek niespodziewanych zdarzeń, takich jak śmierć czy trwałe inwalidztwo w wyniku nieszczęśliwego wypadku”
Konrad Kluska dodał również:
„Mamy świadomość, jak ważnym tematem jest emerytalna przyszłość Polaków. PPK dają pracownikom możliwość oszczędzania na emeryturę, a z Compensą jeszcze dodatkową ochronę. Znakomita większość przyszłych uczestników PPK zostanie zapisana do programu automatycznie, jednak informacje jakie uzyskają od swojego pracodawcy mogą mieć kluczowy wpływ na ich decyzję o pozostaniu w programie i regularnym oszczędzaniu. Dlatego, dzięki współpracy z pośrednikami, pracodawcy otrzymają od nas wsparcie na każdym etapie wdrożenia tego rozwiązania. Sami zaś pośrednicy będą wspierani przez zespół specjalnie do tego powołanych ekspertów Compensy. Jesteśmy dobrze przygotowani do działania zarówno od strony eksperckiej, produktowej, technicznej, jak i sprzedażowej”
źródło: prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…