W dniu 29 czerwca Bank BGŻ BNP Paribas zawarł 100-tysięczną polisę na rzecz Concordii Polska TUW. Szczęśliwą okazała się umowa wznowieniowa Concordia Agro, która chroni majątek gospodarstwa rolnego. Klient szczęśliwej -okrągłej polisy posiada w Concordii również ubezpieczenie zabezpieczające jego życie i zdrowie.
Tomasz Kromolicki, Dyrektor Biura Bancassurance Concordii Ubezpieczenia nie kryje radości: „Cieszymy się, że dzięki naszym wspólnym staraniom jesteśmy w stanie zaoferować rolnikom – klientom Banku kompleksową ochroną ubezpieczeniową. Tak duża liczba wystawionych polis dowodzi, że robimy to skutecznie. Prowadzimy największy projekt bancassurance z obszaru agro w Polsce. Wieloletnia współpraca z Bankiem BGŻ BNP Paribas stanowi dowód na to, że działając wspólnie, można osiągnąć więcej. Dzięki niej jako dwaj liderzy sektora agro mamy unikatową okazję zwiększania świadomości ubezpieczeniowej wśród rolników”.
W roku 2010 firma Concordia Polska TUW podpisała strategiczną umowę o współpracy z Bankiem BGŻ BNP Paribas. Dzięki temu oferta Banku została rozszerzona o produkty ubezpieczeniowe, gwarantujące spokój i bezpieczeństwo tysięcy rolników.
Maciej Piskorski, dyrektor Departamentu Produktów Agro w Banku BGŻ BNP Paribas dodaje: „Chcemy być partnerem naszych klientów na każdym etapie prowadzonej przez nich działalności. Produkty, które oferujemy we współpracy z firmą Concordia Polska TUW, odpowiadają na bieżące potrzeby przedsiębiorców, jak również wspierają działalność inwestycyjną. Bardzo dobra znajomość specyfiki rynku, na którym obie firmy działają, pozwala umiejętnie zarządzać ryzykiem w gospodarstwach domowych i rolnych oraz proponować klientom produkty ubezpieczeniowe skrojone na miarę ich potrzeb”.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…