Categories: Aktualności

Concordia na czele rankingu magazynu „Motor”

Ubezpieczenia komunikacyjne nie są łatwym produktem, a otrzymanie odszkodowania wiąże się czasami z wieloma procedurami, z którymi kierowcy muszą się zmierzyć. Często niezadowolenie to kończy się oddaniem sporawy do Rzecznika Finansowego. Na co najczęściej skarżą się kierowcy? Concordia z najmniejszą ilością skarg.

 
Opublikowany ranking magazynu „Motor” stanowi obiektywne źródło informacji na temat tego, jak ubezpieczyciele traktują swoich klientów po zajściu szkody z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych AC i OC. Mówi wiele o ich uczciwości i rzetelność.
 
Najmniej skarg na Concordię
 
Concordia w tegorocznej edycji rankingu prezentującego wskaźnik oparty o liczbę skarg i udział w rynku poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych, zajął pierwsze miejsce, uzyskując najkorzystniejszy współczynnik ilość skarg do udziału w rynku. Jak pokazują dane opublikowane w raporcie rocznym Rzecznika Finansowego, 38 proc. skarg zgłaszanych do tej instytucji dotyczyła właśnie ubezpieczeń komunikacyjnych. W 2016 roku odnotowano jedynie 20 skarg, które dotyczyły polis zakupionych w Concordii Ubezpieczenia. Wskaźnik prezentujący stosunek liczby skarg do udziału w rynku tego zakładu ubezpieczeń wyniósł 25,3, podczas gdy zakład ubezpieczeń, który miał najgorszy wynik, uzyskał współczynnik skarg na poziomie 147.
 
Pozytywna relacja z klientem to pewny sukces
 
Paweł Zawisza, Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia uważa, że najważniejsze są pozytywne relacje z klientami: „Kluczową dla nas kwestią jest budowanie stabilnych i długofalowych relacji z klientami. Już po raz kolejny znajdujemy się w czołówce zakładów ubezpieczeniowych pod względem najmniejszej liczby skarg kierowanych do Rzecznika Finansowego. Utwierdza nas to w przekonaniu o słuszności konkurowania jakością na etapie sprzedażowym i posprzedażowym”.
 
Na co skarżą się kierowcy?
 
W ubiegłym roku najczęstszym powodem zgłaszanych do Rzecznika Finansowego skarg na ubezpieczycieli były: Całkowita odmowa uznania roszczenia o odszkodowanie za zniszczone mienie lub szkody osobowe, zaniżone odszkodowanie, opieszałość w wypłatach odszkodowań, brak informacji lub utrudnianie dostępu do dokumentacji szkody, brak wyczerpujących uzasadnień, gdy dotycząc one odmowy uznania roszczenia, jak i wysokości odszkodowania.
 
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl   www.mojafirma.infor.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Jakie świadczenie w razie zachorowania na nowotwór złośliwy? 

W przypadku zachorowania na raka ogromne znaczenie ma szybka diagnoza i rozpoczęcie właściwego leczenia, które niestety…

14 godzin ago

Klienci Pekao mogą korzystać z nowego programu gwarancji 

Bank Pekao rozbudowuje swoją ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną transformację.…

14 godzin ago

Jak leczyliśmy się w 2024 roku ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych? 

Analizy SALTUS Ubezpieczenia wskazują, że osoby posiadające prywatne ubezpieczenie zdrowotne korzystają średnio z 12,5 świadczeń…

14 godzin ago

Jak ubezpieczyć garaż? 

Ubezpieczenie garażu nie zawsze wydaje się oczywiste. Jednak warto zdawać sobie sprawę, że na rynku…

14 godzin ago

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

5 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

5 dni ago