Categories: Aktualności

Concordia na czele rankingu magazynu „Motor”

Ubezpieczenia komunikacyjne nie są łatwym produktem, a otrzymanie odszkodowania wiąże się czasami z wieloma procedurami, z którymi kierowcy muszą się zmierzyć. Często niezadowolenie to kończy się oddaniem sporawy do Rzecznika Finansowego. Na co najczęściej skarżą się kierowcy? Concordia z najmniejszą ilością skarg.

 
Opublikowany ranking magazynu „Motor” stanowi obiektywne źródło informacji na temat tego, jak ubezpieczyciele traktują swoich klientów po zajściu szkody z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych AC i OC. Mówi wiele o ich uczciwości i rzetelność.
 
Najmniej skarg na Concordię
 
Concordia w tegorocznej edycji rankingu prezentującego wskaźnik oparty o liczbę skarg i udział w rynku poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych, zajął pierwsze miejsce, uzyskując najkorzystniejszy współczynnik ilość skarg do udziału w rynku. Jak pokazują dane opublikowane w raporcie rocznym Rzecznika Finansowego, 38 proc. skarg zgłaszanych do tej instytucji dotyczyła właśnie ubezpieczeń komunikacyjnych. W 2016 roku odnotowano jedynie 20 skarg, które dotyczyły polis zakupionych w Concordii Ubezpieczenia. Wskaźnik prezentujący stosunek liczby skarg do udziału w rynku tego zakładu ubezpieczeń wyniósł 25,3, podczas gdy zakład ubezpieczeń, który miał najgorszy wynik, uzyskał współczynnik skarg na poziomie 147.
 
Pozytywna relacja z klientem to pewny sukces
 
Paweł Zawisza, Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia uważa, że najważniejsze są pozytywne relacje z klientami: „Kluczową dla nas kwestią jest budowanie stabilnych i długofalowych relacji z klientami. Już po raz kolejny znajdujemy się w czołówce zakładów ubezpieczeniowych pod względem najmniejszej liczby skarg kierowanych do Rzecznika Finansowego. Utwierdza nas to w przekonaniu o słuszności konkurowania jakością na etapie sprzedażowym i posprzedażowym”.
 
Na co skarżą się kierowcy?
 
W ubiegłym roku najczęstszym powodem zgłaszanych do Rzecznika Finansowego skarg na ubezpieczycieli były: Całkowita odmowa uznania roszczenia o odszkodowanie za zniszczone mienie lub szkody osobowe, zaniżone odszkodowanie, opieszałość w wypłatach odszkodowań, brak informacji lub utrudnianie dostępu do dokumentacji szkody, brak wyczerpujących uzasadnień, gdy dotycząc one odmowy uznania roszczenia, jak i wysokości odszkodowania.
 
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl   www.mojafirma.infor.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

2 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

2 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago