Aktualności

Concordia: likwidacja szkody łatwiejsza dla agenta i klienta

Concordia Ubezpieczenia w ostatnim czasie wprowadziła nowe technologie mające ułatwić przygotowywanie ofert , oraz usprawnić proces likwidacji szkód. Nowoczesne narzędzia mają oczywiście duży wpływ na wyższą jakość i szybkość w obsłudze klientów.

 
Wprowadzone w ostatnim czasie systemy pod nazwą Concordia Aztec Reader oraz System Obsługi Świadczeń umożliwiają pełną integrację z dotychczasowymi narzędziami, system bowiem jest w pełni zintegrowany z Systemem polisowym.
 
System Obsługi Świadczeń
 
To narzędzie, które umożliwia kompleksową obsługę w procesie likwidacji szkód życiowych, począwszy od zgłoszenia roszczenia z tytułu polis życiowych, poprzez orzeczenie lekarskie, na wypłacie świadczenia kończąc. Dla klienta ułatwienia są o tyle ważne, że czeka on znacznie krócej na należne mu świadczenia. System Obsługi Świadczeń (SOŚ) pozwala na monitorowanie sprawy na każdym jej etapie.
 
Piotr Adamczyk – Dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia dodaje: „ W momencie podjęcia przez Biuro Likwidacji Świadczeń decyzji w sprawie zgłoszonego roszczenia, klient otrzymuje ją automatycznie (poprzez SOŚ). Informuje go o tym wiadomość SMS, natomiast drogą mailową trafiają do klienta szczegóły dotyczące jego sprawy – rodzaj decyzji i ewentualna wysokość odszkodowania”. W związku z tym, że SOŚ jest w pełni zintegrowany z Systemem polisowym jest niezwykle przydatny w procesie zgłaszania szkód, jak i weryfikacji: „Dzięki Systemowi, pracownicy Biura Likwidacji Świadczeń mają możliwość szybkiego i precyzyjnego filtrowania potrzebnych danych, dzięki czemu na bieżąco mogą monitorować i zarządzać procesem likwidacji świadczeń . Mogą np. przypisać zgłoszenie do odpowiedniej osoby, skierować zapytanie uszczegóławiające do innego pracownika orzecznika lekarskiego lub klienta, czy zrobić notatki przydatne w sprawie”- dodaje Adamczyk.
 
Concordia Aztec Reader
 
Concordia Aztec Reader ma pomóc pośrednikom ubezpieczeniowym , którzy współpracują z Concordią na obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych. Mariusz Gilicki, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych Concordii Ubezpieczenia podkreśla zalety systemu: „Wystarczy uruchomić aplikację i zeskanować tzw. QR kod z dowodu rejestracyjnego pojazdu. W ciągu kilku sekund pośrednik uzyskuje cenę za pakiet ubezpieczeń OC, Auto Casco, NNW kierowcy i pasażerów oraz Auto Assistance. Co ważne, uzyskana oferta może zostać zapisana w Systemie Obsługi Sprzedaży Rubinet, dzięki czemu oszczędzamy czas i unikamy błędów”.
 
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

20 godzin ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

20 godzin ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

2 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

2 dni ago

Jak działa OC w życiu prywatnym? 

O ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym wielu z nas słyszało, jednak czy mamy świadomość…

3 dni ago

Ubezpieczenie mieszkania na wynajem? Jakie będzie najlepsze? 

Wynajmowanie nieruchomości to inwestycja, na którą decyduje się wiele osób. Jednak działalność tego typu wiąże się…

3 dni ago