Aktualności

Concordia: likwidacja szkody łatwiejsza dla agenta i klienta

Concordia Ubezpieczenia w ostatnim czasie wprowadziła nowe technologie mające ułatwić przygotowywanie ofert , oraz usprawnić proces likwidacji szkód. Nowoczesne narzędzia mają oczywiście duży wpływ na wyższą jakość i szybkość w obsłudze klientów.

 
Wprowadzone w ostatnim czasie systemy pod nazwą Concordia Aztec Reader oraz System Obsługi Świadczeń umożliwiają pełną integrację z dotychczasowymi narzędziami, system bowiem jest w pełni zintegrowany z Systemem polisowym.
 
System Obsługi Świadczeń
 
To narzędzie, które umożliwia kompleksową obsługę w procesie likwidacji szkód życiowych, począwszy od zgłoszenia roszczenia z tytułu polis życiowych, poprzez orzeczenie lekarskie, na wypłacie świadczenia kończąc. Dla klienta ułatwienia są o tyle ważne, że czeka on znacznie krócej na należne mu świadczenia. System Obsługi Świadczeń (SOŚ) pozwala na monitorowanie sprawy na każdym jej etapie.
 
Piotr Adamczyk – Dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia dodaje: „ W momencie podjęcia przez Biuro Likwidacji Świadczeń decyzji w sprawie zgłoszonego roszczenia, klient otrzymuje ją automatycznie (poprzez SOŚ). Informuje go o tym wiadomość SMS, natomiast drogą mailową trafiają do klienta szczegóły dotyczące jego sprawy – rodzaj decyzji i ewentualna wysokość odszkodowania”. W związku z tym, że SOŚ jest w pełni zintegrowany z Systemem polisowym jest niezwykle przydatny w procesie zgłaszania szkód, jak i weryfikacji: „Dzięki Systemowi, pracownicy Biura Likwidacji Świadczeń mają możliwość szybkiego i precyzyjnego filtrowania potrzebnych danych, dzięki czemu na bieżąco mogą monitorować i zarządzać procesem likwidacji świadczeń . Mogą np. przypisać zgłoszenie do odpowiedniej osoby, skierować zapytanie uszczegóławiające do innego pracownika orzecznika lekarskiego lub klienta, czy zrobić notatki przydatne w sprawie”- dodaje Adamczyk.
 
Concordia Aztec Reader
 
Concordia Aztec Reader ma pomóc pośrednikom ubezpieczeniowym , którzy współpracują z Concordią na obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych. Mariusz Gilicki, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych Concordii Ubezpieczenia podkreśla zalety systemu: „Wystarczy uruchomić aplikację i zeskanować tzw. QR kod z dowodu rejestracyjnego pojazdu. W ciągu kilku sekund pośrednik uzyskuje cenę za pakiet ubezpieczeń OC, Auto Casco, NNW kierowcy i pasażerów oraz Auto Assistance. Co ważne, uzyskana oferta może zostać zapisana w Systemie Obsługi Sprzedaży Rubinet, dzięki czemu oszczędzamy czas i unikamy błędów”.
 
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Sejm daje zielone światło dla e-Stłuczki 

9 lipca 2025 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy dotyczącej aplikacji mObywatel oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń…

4 dni ago

Strategiczne partnerstwo Arval i ARC Europe Polska 

Arval Service Lease Polska i ARC Europe Polska połączyły siły w zakresie kompleksowego wsparcia assistance…

4 dni ago

Bezpieczne podróże i letnie nagrody z AGRO Ubezpieczenia 

AGRO Ubezpieczenia ruszają z wakacyjną promocją, w której każdy klient może połączyć troskę o bezpieczeństwo…

4 dni ago

Rząd reaguje na wzrost stawek ubezpieczeń po powodzi 

Po fali powodzi, która dotknęła południową Polskę, mieszkańcy i samorządy muszą mierzyć się z kolejnym…

4 dni ago

PZU zadba o bezpieczeństwo na trasie Tour de Pologne 

W tym roku PZU ponownie zaangażował się w największe kolarskie wydarzenie w Polsce, jakim jest Tour de…

4 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży zaczyna się w domu 

Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do odpoczynku – ale też moment, gdy dom bez opieki…

5 dni ago