Aktualności

Concordia: Milionowe straty w uprawach i budynkach

Concordia Ubezpieczenia jako ubezpieczyciel, który specjalizuje się w ochronie rolników podał pierwsze szacunki dotyczące szkód po nawałnicach z 11-12 sierpnia.
 
Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia poinformował, że:
 
„W wyniku nawałnic, które w miniony weekend przeszły przez Polskę, do poniedziałku 14 sierpnia br. zarejestrowaliśmy pół tysiąca szkód. Ze względu na naszą specjalizację większość z nich dotyczyła upraw (straty szacujemy na ok. 8 mln zł). Odnotowaliśmy także sporo strat w budynkach – wartość wypłaconych odszkodowań to ok. 4 mln zł. Najwięcej szkód wystąpiło w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim oraz w Wielkopolsce”.
Dodatkowo dowiadujemy się, że na tereny dotknięte skutkami nawałnicy skierowano dodatkowych likwidatorów Concordii, których celem jest dotarcie do poszkodowanych w jak najkrótszym czasie. Piotr Adamczyk zapewnia również, że dokładane są wszelkie starania i podejmowane są szczególne kroki, żeby pomóc wszystkim tym poszkodowanym, którzy posiadają ubezpieczenie i są klientami Concordii.
 

Concordia sugeruje również 7 zasad, które pomogą skuteczniej zlikwidować szkodę:

 

  • Jeśli masz taką możliwość – zabezpiecz majątek przed jego dalszym zniszczeniem, a gdy zdarzy się szkoda na ciele – zadbaj o niezbędną pomoc.
  • Zrób zdjęcia (nawet telefonem komórkowym) – będą one pomocne przy zgłaszaniu szkody.
  • Zgłoś szkodę najszybciej, jak to możliwe:

a) telefonicznie
b) on-line, zgłaszając szkodę przez Internet oszczędzasz swój czas. Możesz zgłosić szkodę z każdego miejsca i o każdej porze: www.concordiaubezpieczenia.pl (Zgłoś szkodę).
c) Na piśmie, zgłaszając szkodę pisemnie możesz skorzystać z gotowych wniosków dostępnych na stronie internetowej.

  • Poczekaj na wizytę rzeczoznawcy lub likwidację bez oględzin, w przypadku małych/standardowych szkód – tzw. szybkiej ścieżki likwidacji.
  • W terminie do 7 dni od zgłoszenia szkody poinformujemy, jakie dokumenty są niezbędne do zlikwidowania szkody/świadczenia (w przypadku braku pełnej dokumentacji zdarzenia).
  • W terminie do 30 dni szkoda będzie zlikwidowane i zostanie wydana decyzja.
  • Pamiętaj, że masz możliwość uzyskania informacji o szkodzie, dzwoniąc na nr infolinii: (61) 858 48 08.

 
Źródło: Concordia, www.gu.com.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago