Categories: Aktualności

Concordia: Milionowe straty w uprawach i budynkach

Concordia Ubezpieczenia jako ubezpieczyciel, który specjalizuje się w ochronie rolników podał pierwsze szacunki dotyczące szkód po nawałnicach z 11-12 sierpnia.
 
Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia poinformował, że:
 
„W wyniku nawałnic, które w miniony weekend przeszły przez Polskę, do poniedziałku 14 sierpnia br. zarejestrowaliśmy pół tysiąca szkód. Ze względu na naszą specjalizację większość z nich dotyczyła upraw (straty szacujemy na ok. 8 mln zł). Odnotowaliśmy także sporo strat w budynkach – wartość wypłaconych odszkodowań to ok. 4 mln zł. Najwięcej szkód wystąpiło w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim oraz w Wielkopolsce”.
Dodatkowo dowiadujemy się, że na tereny dotknięte skutkami nawałnicy skierowano dodatkowych likwidatorów Concordii, których celem jest dotarcie do poszkodowanych w jak najkrótszym czasie. Piotr Adamczyk zapewnia również, że dokładane są wszelkie starania i podejmowane są szczególne kroki, żeby pomóc wszystkim tym poszkodowanym, którzy posiadają ubezpieczenie i są klientami Concordii.
 

Concordia sugeruje również 7 zasad, które pomogą skuteczniej zlikwidować szkodę:

 

  • Jeśli masz taką możliwość – zabezpiecz majątek przed jego dalszym zniszczeniem, a gdy zdarzy się szkoda na ciele – zadbaj o niezbędną pomoc.
  • Zrób zdjęcia (nawet telefonem komórkowym) – będą one pomocne przy zgłaszaniu szkody.
  • Zgłoś szkodę najszybciej, jak to możliwe:

a) telefonicznie
b) on-line, zgłaszając szkodę przez Internet oszczędzasz swój czas. Możesz zgłosić szkodę z każdego miejsca i o każdej porze: www.concordiaubezpieczenia.pl (Zgłoś szkodę).
c) Na piśmie, zgłaszając szkodę pisemnie możesz skorzystać z gotowych wniosków dostępnych na stronie internetowej.

  • Poczekaj na wizytę rzeczoznawcy lub likwidację bez oględzin, w przypadku małych/standardowych szkód – tzw. szybkiej ścieżki likwidacji.
  • W terminie do 7 dni od zgłoszenia szkody poinformujemy, jakie dokumenty są niezbędne do zlikwidowania szkody/świadczenia (w przypadku braku pełnej dokumentacji zdarzenia).
  • W terminie do 30 dni szkoda będzie zlikwidowane i zostanie wydana decyzja.
  • Pamiętaj, że masz możliwość uzyskania informacji o szkodzie, dzwoniąc na nr infolinii: (61) 858 48 08.

 
Źródło: Concordia, www.gu.com.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

5 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

5 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

5 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

5 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

5 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

5 dni ago