Aktualności

Concordia: Nowe technologie wpływają na świadomość klientów

Szukając odpowiednich polis ich ewentualni nabywcy najpierw wertują strony w internecie, aby jak najwięcej dowiedzieć się o ofercie – twierdzą eksperci z TU Concordia Ubezpieczenia. Eksperci rynku ubezpieczeń potwierdzają, że innowacyjne technologie mają ogromny wpływ na świadomość i zachowanie klientów. 

 
Wiedza pozyskana w sieci dość poważnie wpływa na wzrost poziomu świadomości klienta na temat produktów lub usług ubezpieczeniowych. Świadomość ta oczywiście przekłada się na wyższe wymagania wobec instytucji dystrybuujących ubezpieczenia. Potwierdza to Maciej Samson, Zastępca Dyrektora Biura Bancassurance Concordii Ubezpieczenia: „Nowe technologie, zwłaszcza internet, umożliwiają klientowi dotarcie do wiedzy, umożliwiając samodzielność w pozyskaniu podstawowych usług finansowych. Pośrednikowi natomiast – dotarcie do szerszej grupy klientów, którzy mogliby nie trafić do tradycyjnej placówki bankowej. Co warto podkreślić, doradca zyskuje możliwość zaoferowania świadomemu klientowi jeszcze pełniejszej i bardziej dopasowanej ochrony ubezpieczeniowej”.
 

Różnorodność ofert finansowych generuje „problem”: Klienci nie wiedzą co wybrać

 
Różnorodność ofert finansowych, wielorakość podmiotów i oferentów oraz dostępność usług sprawia, że klienci mają problem z dokonaniem wyboru właściwej dla siebie usługi. Często towarzyszy im brak pewności i niezdecydowanie. Pojawia się również niechęć do sprzedaży bezpośredniej lub natłoku otrzymywanych ofert. Jednak jeśli klient już się zdecyduje i samodzielnie zakupi prosty produkt finansowy, jest bardziej przekonany do jego atutów i ufa swojej racjonalnej decyzji.
 

Concordia Ubezpieczenia uruchamia platformę sprzedaży on-line

 
Z tej też przyczyny Concordia Ubezpieczenia zdecydowała się na uruchomienie platformy sprzedaży on-line.  początkowo udostępniając na niej ubezpieczenie turystyczne: „Inwestując w platformę sprzedaży on-line, uznaliśmy, że jest to słuszny krok w kierunku potrzeb naszych wspólnych klientów. To dla naszych partnerów oraz klientów chcemy rozwijać się dalej, spełniając najbardziej wymagające oczekiwania. W tym roku wdrożyliśmy kilka aplikacji i narzędzi informatycznych. Mamy nadzieję – jeszcze bardziej przybliżą nas do klientów i partnerów biznesowych. Staramy się, aby zasady funkcjonowania platformy spełniały oczekiwania zarówno klientów, jak i samych doradców. Wierzymy, że jej dostępność i funkcjonalności są skrojone na miarę potrzeb klientów z naszej głównej grupy docelowej. Marka Concordia Ubezpieczenia jest rozpoznawalna powszechnie w mniejszych miejscowościach i miastach powiatowych, zwłaszcza wśród rolników. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się wprowadzić rozwiązanie, którego celem było udostępnienie tejże grupie możliwości skorzystania z naszych usług w wygodny i profesjonalny sposób, bez wychodzenia z domu” – wyjaśnia Paweł Zawisza – Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia.
 
www.concordiaubezpieczenia.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago