Categories: Aktualności

Concordia rozwija dystrybucję ubezpieczeń przez kanały elektroniczne

Z początkiem grudnia dołączyły kolejne dwa produkty: samodzielne auto assistance oraz NNW. Jak wskazuje Maciej Samson, zastępca dyrektora Biura Bancassurance Concordia Ubezpieczenia, pierwsze doświadczenia z udostępnieniem bankom spółdzielczym oferty Concordia Turysta On-line na Platformie Sprzedaży Direct są bardzo obiecujące.

 
„Kilka banków zintegrowało już Platformę ze swoją bankowością internetową i mobilną, dając klientom możliwość korzystania z jednego narzędzia. Większe grono banków podlinkowało Platformę na swoich stronach internetowych, wzmacniając wakacyjny przekaz informacjami na Facebooku i ulotkami w swoich oddziałach. Tylko w pierwszym miesiącu funkcjonowania stronę, na której dostępna jest Platforma, odwiedziło kilkuset klientów banków spółdzielczych. Solidna realizacja oraz pozytywny test przygotowanych rozwiązań dały podstawę do dalszego rozwoju produktowego Platformy, do której włączyliśmy kolejne dwa produkty” – powiedział Maciej Samson.
 
Concordia: „Głównym czynnikiem, który przesądził o wyborze takich a nie innych produktów do zaoferowania za pośrednictwem Platformy, była ich atrakcyjność”
 
„Jako jedna z nielicznych firm ubezpieczeniowych umożliwiamy zawarcie samodzielnego assistance komunikacyjnego, w którym zapewniamy ochronę dla aut nawet 20-letnich. Jedną z głównych ścieżek poszukiwania przez klientów ochrony dla swoich aut, był dotąd internet. Liczymy, że ta oferta zwróci uwagę klientów, którzy zainteresują się nie tylko polisą, ale i ofertą banków spółdzielczych, gdyż sposób dotarcia do Platformy będzie związany również ze stronami poszczególnych banków. Jeśli chodzi o ubezpieczenie NNW, zaktualizowaliśmy także zakres ochrony. Nasza propozycja skierowana jest do klienta banku spółdzielczego, w tym seniorów – aż do 80. roku życia – rodziców dzieci, którzy kojarzą NNW z ofertą szkolną, pracowników szukających ochrony od wypadków przy pracy – wskazał.
 

Sprzedaż za pośrednictwem Platformy nie wpływa ani na warunki prowizyjne dla banków spółdzielczych, ani na rabaty dla ich klientów

 
Tomasz Kromolicki, dyrektor Biura Bancassurance z Concordii Ubezpieczenia, uważa z kolei, że banki spółdzielcze powinny zainteresować się wdrożeniem Platformy, gdyż obecnie każde rozwiązanie wpływające na rozwój dochodów pozaodsetkowych jest dla nich bardzo pożądane. – Chcemy rozwijać dystrybucję naszych produktów poprzez Platformę razem z bankowością spółdzielczą, utrzymując przy tym, w zintegrowanych produktach, bardzo atrakcyjny system prowizyjny. W długiej perspektywie wartość przyznanej prowizji powinna stanowić dla banku wyraźne źródło przychodów. Dziś wielu oferentów operuje pomiędzy olbrzymim kosztem wdrożenia rozwiązania, a darmowością obarczoną niską prowizją za pośrednictwo. Nie bez znaczenia jest fakt współpracy z ubezpieczycielem i prawo podatkowe – podkreślił.
 

Trwają prace nad kolejnym rozszerzeniem oferty produktowej na Platformie

 
W ciągu 2-3 miesięcy ubezpieczyciel chce zaproponować za jej pośrednictwem kolejne dwie opcje: ubezpieczenia OC/AC oraz ubezpieczenia domów i mieszkań. Tomasz Kromolicki zdradził wyjaśnia: „ Łącznie na Platformie znajdzie się 5 produktów, spośród których klienci będą mogli wybierać, samodzielnie zawierając umowę ubezpieczenia. To zupełna rewolucja w sprzedaży ubezpieczeń w bankach spółdzielczych”.
 
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

11 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

11 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

15 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago