Firma ubezpieczeniowa Concordia od 18 września oferuje nowy produkt przeznaczony dla MŚP. Charakterystyczną cechą tego ubezpieczenia jest możliwość dostosowania do potrzeb każdego klienta przez włączenie klauzul dodatkowych, a także rozbudowane warianty ochrony dla firm z sektora agro, które wcześniej w ofercie dla MSP nie były obecne.
W ramach polisy przedsiębiorca zyskuje ochronę od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku, odpowiedzialności cywilnej, a także sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Jacek Chojnacki, kierownik Biura Ubezpieczeń Majątkowych Concordii Ubezpieczenia dodaje:
„Ubezpieczenie dostępne jest w trzech wariantach: Basic, Standard oraz Premium. Pierwszy z nich daje ochronę od 12 ryzyk: deszczu nawalnego, gradu, huku ponaddźwiękowego, huraganu, lawiny, osunięcia się ziemi, pożaru, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego, trzęsienia ziemi, wybuchu, zapadania się ziemi. Drugi (od 19 ryzyk)–dodatkowo od dymu i sadzy, naporu śniegu, powodzi, spływu wód po zboczach, uderzenia pojazdu, upadku dźwigu, drzewa, masztu, komina, słupa, anteny lub innych budowli albo ich części, zalania. Wariant najszerszy obejmuje ubezpieczenie od wszystkich zdarzeń losowych (all risk), które nie zostały wyłączone z odpowiedzialności towarzystwa”.
Różne klauzule dodatkowe cechują ww. produkt. Do jednej z nich należy m.in.: klauzula szkód estetycznych (graffiti), która zabezpiecza właściciela domu/budynku na wypadek zniszczenia nawierzchni poprzez umieszczenia napisów, lub graffiti. Inna klauzula – rozmrożenia – pomoże przedsiębiorcy, kiedy wskutek awarii urządzenia chłodniczego towar ulegnie zepsuciu.
Przedsiębiorcy prowadzący działalność handlową mogą być zainteresowani również np. czasowym zwiększeniem sumy ubezpieczenia środków obrotowych, lub ubezpieczeniem towarów składowanych poza budynkami. Concordia Ubezpieczenia na rynku polskim jest obecna od 1997 roku. W tym czasie firma zdobyła zaufanie wielu Klientów i Partnerów, rozwinęła sieć sprzedaży, nawiązała współpracę z ponad 450 Bankami. Obecnie posiada 12 Oddziałów, blisko 40 Przedstawicielstw i Agencji Generalnych.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…