Categories: Aktualności

Concordia wprowadza zmiany w produkcie Concordia Auto

Concordia Polska grupa Generali wprowadziła zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych. Ubezpieczyciel zmodyfikował między innymi warunki ubezpieczenia autocasco, poszerzył ochronę NNW a także udoskonalił produkt Autoszyby.

Zmiany w produktach komunikacyjnych Concordii

Klienci, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia OC w ramach Nowej Concordii Auto mogą liczyć na:

  • nielimitowane holowanie po kolizji w Polsce,
  • w wariancie Assistance Standard – w przypadku awarii i innych zdarzeń holowanie do 250 km w Polsce i całej Europie,
  • w wariancie Assistance Pemium- w przypadku awarii i innych zdarzeń holowanie wynosi aż 1000 km.

Klienci, którzy zdecydują się na szerszy pakiet assistance mogą również przez 10 dni korzystać z pojazdu zastępczego.

W ramach produktu autocasco Concordia zniosła udziały własne, franszyzy i amortyzacje. Ponadto, bez względu na wartość pojazdu ubezpieczyciel wymaga tylko jednego zabezpieczenia przeciw kradzieży.

Odświeżona oferta produktu Concordia Auto uwzględnia również zmiany w ubezpieczeniu NNW. Za opłatą dodatkowej składki w wysokości 10 zł ubezpieczyciel rozszerza ochronę o wypadki niezwiązane z ruchem pojazd.

Klienci, którzy ubezpieczają auta w Concordii Polska mogą również ubezpieczyć szyby samochodowe. W ramach nowego produktu Autoszyby klienci będą mogli skorzystać z naprawy lub wymiany szyby w wyspecjalizowanej sieci warsztatów na terenie całej Polski.

Co ważne obecni i byli klienci, którzy korzystają lub korzystali z ubezpieczenia rolnego uzyskają dodatkową zniżkę na zakup ubezpieczenia w ramach nowej odsłony ubezpieczenia Concordia Auto.

Źródło: Concordia Polska

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

12 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

12 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

15 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago