Podczas Gali Technologicznej w Warszawie, Concordia została wyróżniona za wdrożenie Centralnego Rejestru Zgód. Jest to proces oceny ryzyka dla niestandardowych zapytań pośredników ubezpieczeniowych, obsługiwany bezpośrednio w systemie sprzedażowym Rubinet.
Efektem uruchomienia CRZ 2.0. jest poprawa jakości danych, skrócenie czasu reakcji na zapytanie z sieci sprzedaży, lepsza kontrola nad procesem zapytań, poprawa komunikacji oraz umożliwienie partnerom Concordii Ubezpieczenia otrzymania niezbędnych informacji i narzędzi w jednym miejscu, tj. w systemie sprzedażowym Towarzystwa.
Szef Concordii wylicza zalety projektu
Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia wyjaśnia na czym polega projekt i jaki jest jego cel: „Celem wdrożenia projektu CRZ 2.0. było stworzenie rozwiązania informatycznego, umożliwiającego obsługę zapytania o udzielenie zgody na niestandardowe warunki ubezpieczenia, wysłanego przez pośrednika ubezpieczeniowego, bezpośrednio w trakcie procesu sprzedaży. Drugą determinantą było skrócenie maksymalne czasu procesowania takiego zapytania do maksymalnie 24 godzin”.
Innowacje jedną z najważniejszych wartości firmy
Jak podkreśla szef Concordii rozwiązania technologiczne są bardzo ważnym procesem w każdej firmie: „Jedną z pięciu wartości naszej Organizacji, obok współpracy i partnerstwa, otwartości, zaufania i odpowiedzialności, jest także innowacyjność. Słuchamy naszych partnerów oraz klientów, analizujemy nasze wewnętrzne procesy i z tego właśnie rodzą się pomysły na innowacje. Przykładem takiego odpowiedzialnego współdziałania jest projekt CRZ 2.0. Nowoczesne technologie mają wtedy sens, gdy służą ludziom. Z jednej strony ułatwiają pracę, przyspieszają i usprawniają procesy wewnętrzne, z drugiej natomiast wpływają na większe zadowolenie i jakości obsługi klienta. Cieszę się i jestem dumny z efektu pracy 8-osobowego zespołu, dzięki któremu otrzymaliśmy to wyróżnienie”.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…
Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że rzetelna wycena mieszkania stanowi fundament dobrze dobranej…
PTE PZU rozpoczyna nową kampanię edukacyjną. Firma przełamuje w niej stereotypy i pokazuje, że każdy…
Rower staje się coraz popularniejszym środkiem codziennego transportu. Wraz z jego rosnącą wartością i znaczeniem, wzrasta…
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW“ rusza z nową promocją. Każdy, kto ubezpieczy dom lub mieszkanie w…
Sezon wakacyjny to czas intensywnych wyjazdów, ale także okres zwiększonego ryzyka niespodziewanych sytuacji, które mogą…