Podczas Gali Technologicznej w Warszawie, Concordia została wyróżniona za wdrożenie Centralnego Rejestru Zgód. Jest to proces oceny ryzyka dla niestandardowych zapytań pośredników ubezpieczeniowych, obsługiwany bezpośrednio w systemie sprzedażowym Rubinet.
Efektem uruchomienia CRZ 2.0. jest poprawa jakości danych, skrócenie czasu reakcji na zapytanie z sieci sprzedaży, lepsza kontrola nad procesem zapytań, poprawa komunikacji oraz umożliwienie partnerom Concordii Ubezpieczenia otrzymania niezbędnych informacji i narzędzi w jednym miejscu, tj. w systemie sprzedażowym Towarzystwa.
Szef Concordii wylicza zalety projektu
Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia wyjaśnia na czym polega projekt i jaki jest jego cel: „Celem wdrożenia projektu CRZ 2.0. było stworzenie rozwiązania informatycznego, umożliwiającego obsługę zapytania o udzielenie zgody na niestandardowe warunki ubezpieczenia, wysłanego przez pośrednika ubezpieczeniowego, bezpośrednio w trakcie procesu sprzedaży. Drugą determinantą było skrócenie maksymalne czasu procesowania takiego zapytania do maksymalnie 24 godzin”.
Innowacje jedną z najważniejszych wartości firmy
Jak podkreśla szef Concordii rozwiązania technologiczne są bardzo ważnym procesem w każdej firmie: „Jedną z pięciu wartości naszej Organizacji, obok współpracy i partnerstwa, otwartości, zaufania i odpowiedzialności, jest także innowacyjność. Słuchamy naszych partnerów oraz klientów, analizujemy nasze wewnętrzne procesy i z tego właśnie rodzą się pomysły na innowacje. Przykładem takiego odpowiedzialnego współdziałania jest projekt CRZ 2.0. Nowoczesne technologie mają wtedy sens, gdy służą ludziom. Z jednej strony ułatwiają pracę, przyspieszają i usprawniają procesy wewnętrzne, z drugiej natomiast wpływają na większe zadowolenie i jakości obsługi klienta. Cieszę się i jestem dumny z efektu pracy 8-osobowego zespołu, dzięki któremu otrzymaliśmy to wyróżnienie”.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…