Podczas Gali Technologicznej w Warszawie, Concordia została wyróżniona za wdrożenie Centralnego Rejestru Zgód. Jest to proces oceny ryzyka dla niestandardowych zapytań pośredników ubezpieczeniowych, obsługiwany bezpośrednio w systemie sprzedażowym Rubinet.
Efektem uruchomienia CRZ 2.0. jest poprawa jakości danych, skrócenie czasu reakcji na zapytanie z sieci sprzedaży, lepsza kontrola nad procesem zapytań, poprawa komunikacji oraz umożliwienie partnerom Concordii Ubezpieczenia otrzymania niezbędnych informacji i narzędzi w jednym miejscu, tj. w systemie sprzedażowym Towarzystwa.
Szef Concordii wylicza zalety projektu
Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia wyjaśnia na czym polega projekt i jaki jest jego cel: „Celem wdrożenia projektu CRZ 2.0. było stworzenie rozwiązania informatycznego, umożliwiającego obsługę zapytania o udzielenie zgody na niestandardowe warunki ubezpieczenia, wysłanego przez pośrednika ubezpieczeniowego, bezpośrednio w trakcie procesu sprzedaży. Drugą determinantą było skrócenie maksymalne czasu procesowania takiego zapytania do maksymalnie 24 godzin”.
Innowacje jedną z najważniejszych wartości firmy
Jak podkreśla szef Concordii rozwiązania technologiczne są bardzo ważnym procesem w każdej firmie: „Jedną z pięciu wartości naszej Organizacji, obok współpracy i partnerstwa, otwartości, zaufania i odpowiedzialności, jest także innowacyjność. Słuchamy naszych partnerów oraz klientów, analizujemy nasze wewnętrzne procesy i z tego właśnie rodzą się pomysły na innowacje. Przykładem takiego odpowiedzialnego współdziałania jest projekt CRZ 2.0. Nowoczesne technologie mają wtedy sens, gdy służą ludziom. Z jednej strony ułatwiają pracę, przyspieszają i usprawniają procesy wewnętrzne, z drugiej natomiast wpływają na większe zadowolenie i jakości obsługi klienta. Cieszę się i jestem dumny z efektu pracy 8-osobowego zespołu, dzięki któremu otrzymaliśmy to wyróżnienie”.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…