Aktualności

Concordia wyróżniona za wdrożenie Centralnego Rejestru Zgód

Podczas Gali Technologicznej w Warszawie, Concordia została wyróżniona za wdrożenie Centralnego Rejestru Zgód. Jest to proces oceny ryzyka dla niestandardowych zapytań pośredników ubezpieczeniowych, obsługiwany bezpośrednio w systemie sprzedażowym Rubinet.

 
Efektem uruchomienia CRZ 2.0. jest poprawa jakości danych, skrócenie czasu reakcji na zapytanie z sieci sprzedaży, lepsza kontrola nad procesem zapytań, poprawa komunikacji oraz umożliwienie partnerom Concordii Ubezpieczenia otrzymania niezbędnych informacji i narzędzi w jednym miejscu, tj. w systemie sprzedażowym Towarzystwa.
 
Szef Concordii wylicza zalety projektu
 
Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia wyjaśnia na czym polega projekt i jaki jest jego cel: „Celem wdrożenia projektu CRZ 2.0. było stworzenie rozwiązania informatycznego, umożliwiającego obsługę zapytania o udzielenie zgody na niestandardowe warunki ubezpieczenia, wysłanego przez pośrednika ubezpieczeniowego, bezpośrednio w trakcie procesu sprzedaży. Drugą determinantą było skrócenie maksymalne czasu procesowania takiego zapytania do maksymalnie 24 godzin”.
 
Innowacje jedną z najważniejszych wartości firmy
 
Jak podkreśla szef Concordii rozwiązania technologiczne są bardzo ważnym procesem w każdej firmie: „Jedną z pięciu wartości naszej Organizacji, obok współpracy i partnerstwa, otwartości, zaufania i odpowiedzialności, jest także innowacyjność. Słuchamy naszych partnerów oraz klientów, analizujemy nasze wewnętrzne procesy i z tego właśnie rodzą się pomysły na innowacje. Przykładem takiego odpowiedzialnego współdziałania jest projekt CRZ 2.0. Nowoczesne technologie mają wtedy sens, gdy służą ludziom. Z jednej strony ułatwiają pracę, przyspieszają i usprawniają procesy wewnętrzne, z drugiej natomiast wpływają na większe zadowolenie i jakości obsługi klienta. Cieszę się i jestem dumny z efektu pracy 8-osobowego zespołu, dzięki któremu otrzymaliśmy to wyróżnienie”.
 
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago