Do ostatecznego połączenia Concordii i Generali doszło 30 lipca. Od tego momentu Generali wstąpiło we wszystkie prawa i obowiązki Concordii, w efekcie, czego stało się stroną umów ubezpieczenia zawartych przez ubezpieczyciela. W praktyce oznacza to, że marka Concordia znika z rynku, a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod marką Generali Agro.
Przypominamy, że Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku. Już pod koniec 2019 roku doszło do połączenia spółek życiowych. Natomiast proces fuzji majątkowej spółki Concordia Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, w związku z tym samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. Jednak klienci, agenci i dystrybutorzy otrzymywali informacje odnośnie połączenia już od września ubiegłego roku.
Jak możemy przeczytać wszelkie umowy ubezpieczenia zawarte przez klientów z Concordią Polska pozostają w mocy a ich warunki pozostają bez zmian. Niezmienne pozostają także zasady postępowania związane z wypłatą świadczeń. Za realizację tych umów odpowiada jednak obecnie Generali. Co ważne, numery kont, dotychczasowe adresy e-mail czy numery telefonów pozostają aktualne.
W efekcie połączenia spółek, logotyp Concordii Ubezpieczenia Grupa Generali został zastąpiony logotypem Generali Agro. Z opublikowanych informacji wynika, że nowa marka została stworzona z myślą o rolnikach i będzie stosowana przez Generali w odniesieniu do dystrybucji i obsługi produktów dedykowanych dla tej grupy klientów. Natomiast pozostałe ubezpieczenia (np. mieszkania, domu, samochodu) będą oferowane pod marką Generali.
– Zmienia się nazwa i strona z Concordii na Generali Agro, ale niezmienne pozostają: jakość naszych usług i wiodąca pozycja na rynku ubezpieczeń agro, zespół doświadczonych ludzi i ekspertów, a także wyspecjalizowani pośrednicy – mówi Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu Generali Polska.
Warto zauważyć, że wchodząc na dotychczasową stronę internetową Concordii zostaniemy automatycznie przekierowani na nową stronę generaliagro.pl.
Połączenie spółek stwarza dotychczasowym agentom i partnerom Concordii nowe możliwości biznesowe, bowiem uzyskają oni dostęp do szerszej oferty ubezpieczeń, powiększonej o produkty marki Generali.
– Blisko 25-letnia historia Concordii w Polsce to wyjątkowe doświadczenia i siła kompetencji. Historię tę zbudowali i nadal budują ludzie i w tej kwestii nic się nie zmienia. Wierzymy, że integracja fachowej wiedzy pracowników Concordii z nowoczesnymi technologiami i produktami, których wdrożenie umożliwia silna kapitałowo firma Generali, będą wzmacniać naszą współpracę z partnerami. Zespół Generali powiększa się o dotychczasowych pracowników Concordii Polska T.U. S.A. Naszych agentów i partnerów obsługiwać więc będą Ci sami, co dotychczas pracownicy likwidacji szkód, obsługi, underwritingu, sprzedaży czy też pracownicy w terenie – wyjaśnia Prezes Hodgkiss.
Tu warto dodać, że na stronie internetowej Generali oraz Generali Agro możemy znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące połączenia spółek.
Źródło: Generali Polska
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…