Concordia ubezpieczenia po raz kolejny znalazła się wśród wyróżnionych firm w konkursie Quality International. Firma zdobyła prestiżową Perłę za całokształt osiągnięć.
Jacek Smolarek, prezes Concordii Ubezpieczenia podsumowuje:
„Wiedza plus wizja, plus współdziałanie równa się sukces. Wszystkie te elementy musiały zostać spełnione, abyśmy mogli świętować nasz wspólny sukces – wdrożenie produktu Życie Komfort. Dziękuję całemu zespołowi zaangażowanemu w ten wymagający projekt – pracownikom oraz naszym wieloletnim partnerom, bankom zrzeszającym: SGB Bank oraz BPS SA”.
Brązowe godło Najwyższa jakość Quality firma otrzymała za produkt „Indywidualne ubezpieczenie na życie kredytobiorców Życie Komfort”. Impreza odbyła się 28 września w Warszawie. Concordia Ubezpieczenia na rynku polskim jest obecna od 1997 roku. W tym czasie firma zdobyła zaufanie wielu Klientów i Partnerów, rozwinęła sieć sprzedaży, nawiązała współpracę z ponad 450 Bankami. Obecnie posiada 12 Oddziałów, blisko 40 Przedstawicielstw i Agencji Generalnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i konsekwentnej realizacji strategii Concordia Ubezpieczenia uzyskała cenioną pozycję w sferze ubezpieczeń dla rolnictwa, bankowości spółdzielczej, biznesu, a także osób prywatnych. Concordię Ubezpieczenia tworzą: Concordia Polska TUW specjalizujące się w ubezpieczeniach majątkowych oraz WTUŻiR Concordia Capital SA, które w swojej ofercie posiada ubezpieczenia na życie.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…