W piątek 8 kwietnia odbędzie się Pierwsze Polskie Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC PL. W konferencję zaangażowało się również PZU, które w ramach projektu PZU Lab opracowuje innowacyjne rozwiązania w zakresie szeroko pojętego zarządzania ryzykiem.
Cyberbezpieczeństwo należy do jednych z największych współczesnych wyzwań, a świat staje się coraz bardziej zależny od technologii cyfrowych. Zagrożenie powoduje konieczność utworzenia efektywnych działań w zakresie ochrony teleinformatycznej, w związku z tym z jednym z takich działań jest konferencja CYBERSEC PL, która poświęcona jest strategicznym aspektom cyberbezpieczeństwa Polski. Adresatami spotkania są polskie instytucje publiczne oraz przedstawiciele sektora prywatnego i środowisk eksperckich.
Kierujący projektem PZU Lab Dariusz Gołębiewski podkreśla: „ XXI wiek wymaga od biznesu aktywnego zarządzania ryzykiem, także w sferze wirtualnej. Tylko firmy przygotowane pod kątem infrastrukturalnym, kadrowym, prawnym i ubezpieczeniowym będą mogły stawić czoła nowoczesnym zagrożeniom związanym z rozwojem technologii. Innowacje w zakresie bezpieczeństwa powinny być przedmiotem zainteresowania wszystkich nowoczesnych przedsiębiorstw działających na dużą skalę”.
Podczas konferencji eksperci PZU wystąpią w ramach panelu pod hasłem: „Jak zwiększyć poziom dojrzałości w sferze cyberbezpieczeństwa”. Uczestnicy zidentyfikują kluczowe problemy bezpieczeństwa w sieci oraz wypracują strategiczne rekomendacje dla Polski. Celem działań ubezpieczyciela jest podnoszenie kultury bezpieczeństwa w firmach, a zarazem zapewnienie rozwoju wszystkim partnerom, którzy zdecydują się na współpracę z nim. Konferencja odbędzie się na PGE Narodowym w Warszawie.
Źródło: cybersecforum.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…