Categories: Aktualności

Cyberoferta w Uniqa

Firma Uniqa wprowadziła kolejne rozwiązania, które mają ułatwić dostęp do ofert ubezpieczeń.
 
Tym razem usługi dotyczą polisy elektronicznej. Prowadzenie sprzedaży na odległość ma ułatwić dostęp do ubezpieczeń nie tylko klientom firmy, ale również współpracującym z nią pośrednikom.
 

Formalności związane z zakupem ubezpieczenia będą teraz dokonywane na odległość – drogą elektroniczną. Jacek Szwankowski, kierownik projektu POS 2.0 w UNIQA: „Rozwijając system sprzedaży POS, chcieliśmy poprawić jakość obsługi naszych klientów. Polisa elektroniczna pozwala nam osiągnąć ten cel. Tydzień po wdrożeniu funkcjonalności najlepsi z naszych agentów sprzedali już ponad połowę polis, wykorzystując nowe rozwiązanie”. Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Centrum Klienta dodaje również:
 
„Polisa elektroniczna jest ważnym elementem strategii dającej klientowi dowolność w wyborze kanału zakupu ubezpieczenia w UNIQA. Jednocześnie nasz pośrednik otrzymuje nowoczesny kanał kontaktu z klientem. Jest to także odpowiedź na potrzeby naszych pośredników w zakresie obsługi klientów. Wykorzystujemy kanał direct jako wsparcie sprzedaży realizowanej przez agentów”.
 
Polisa elektroniczna pozwoli na zakup polisy komunikacyjnej (OC i AC), ubezpieczenia domu/mieszkania, a także nabycie ubezpieczenia turystycznego również za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Rozwój Portalu Obsługi Sprzedaży (prowadzony jest przy współpracy z Comarch), zmienił nie tylko wygląd serwisu, ale również sposób informacji i kontakt z klientem w kwestii oferty, czy wznowienia lub płatności raty. UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Obecnie UNIQA TU S.A. zajmuje piątą pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 3000 agentów UNIQA zapewnia profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, składającej się ze 130 placówek, jak też w multiagencjach oraz u brokerów i dealerów samochodowych. 
 
www.uniqa.pl
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Warta przyspiesza procesy likwidacji szkód dla poszkodowanych w powodzi

W związku z aktualną sytuacją w kraju, Warta wdrożyła specjalne procedury, które mają za zadanie przyspieszyć i uprościć proces likwidacji…

14 godzin ago
  • Top temat

Odszkodowania po powodziach i podtopieniach – ważne informacje dla poszkodowanych

W związku z dramatyczną sytuacją w południowej i południowo-zachodniej Polsce eksperci Biura Rzecznika Finansowego przygotowali opracowanie dla osób poszkodowanych, które poniosły…

14 godzin ago
  • Aktualności

Bezpłatna pomoc medyczna dla powodzian w placówkach PZU Zdrowie

PZU Zdrowie poinformowało, że osoby dotknięte skutkami powodzi mogą otrzymać nieodpłatną pomoc medyczną w placówkach operatora. Jak zaznaczono, z opieki…

14 godzin ago
  • Aktualności

Grupa PZU przekaże 19 mln zł na walkę z powodzią

Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…

1 dzień ago
  • Aktualności

Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc dla klientów LINK4 dotkniętych powodzią

LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczyciele uprościli procedury związane z likwidacją szkód

W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…

2 dni ago