PZU Sport od 1 lipca jest już dostępny w niektórych obiektach partnerskich. Czy nowy abonament sportowo- rekreacyjny będzie atrakcyjny dla potencjalnych klientów? Co można znaleźć w ofercie? Czy karta PZU Sport podbije rynek fitness?
Od lat benefity w postaci kart sportowo- rekreacyjnych cieszą się dużą popularnością wśród pracowników różnych firm. Śmiało można stwierdzić, że stały się one już swoistym standardem w większości dużych przedsiębiorstw. Dane szacunkowe wskazują także, że sektor fitness rocznie generuje około 4 miliardy złotych. I mimo tego, że przed pandemią około 3 miliony Polaków korzystało z klubów fitness, stanowi to tylko około 8 procent społeczeństwa – co pozwala zakładać, że rynek jest nadal nienasycony.
Warto jednak przypomnieć, że pierwsze wzmianki o wejściu PZU na rynek fitness wywoływały obawy u niektórych właścicieli klubów fitness. W ich opinii kontrolowany przez państwo ubezpieczyciel może zaburzyć równowagę rynku oraz spowodować spore zmiany. Chociażby, dlatego, że dysponuje on środkami, które mogą mu pozwolić na skupowanie osłabionych obecną sytuacją klubów. Najbliższe miesiące pokażą czy PZU Sport będzie dużą konkurencją dla powszechnie znanych operatorów, takich jak Benefit Systems Benefit czy Medicover Sport.
Nowy abonament sportowo- rekreacyjny dostępny jest zarówno dla pracodawców, którzy chcieliby zaproponować tego rodzaju benefit dla swoich pracowników, jak i samych pracowników firm posiadających PZU Sport. W ramach karty PZU Sport mogą oni skorzystać z ponad 200 rodzajów zajęć, między innymi takich jak:
Co więcej oferta PZU Sport uwzględnia także ofertę usług dla małych miłośników sportu. Klienci mogą wybrać takie rodzaje zajęć dla dzieci, jak taniec, trampoliny, Taekwondo Kids, Zumba Kids, Brazylijskie jiu-jitsu Kids czy Karate Kids.
Co ciekawe, klubowicze nie otrzymują plastikowej karty. Weryfikacja uprawnień do wejścia do obiektu odbywa się poprzez dedykowaną aplikację mobilną. Za jej pośrednictwem wybiera się także zajęcia, a zgłoszenie przesyłane jest do panelu obsługi w wybranym obiekcie sportowym.
Na stronie sport.pzu.pl możemy znaleźć informacje na temat dotychczasowych partnerów współpracujących z PZU Sport, należą do nich między innymi sieci TotalFitnes, Just Gym, Fitness Platinium czy Smart Gym.
Źródło: PZU Sport
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…