Według badań „Zwyczaje związane ze sportami zimowymi”, przeprowadzonego na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeń Europa przez Beeline Research & Consulting, amatorzy białego szaleństwa przy wyborze miejsca kierują się ceną i rekomendacją znajomych. Przy wyborze polisy natomiast najważniejszy jest zakres ubezpieczenia.
Na co zwracamy uwagę przy zakupie ubezpieczenia?
Według ankiety osoby wybierające się na narty przy wyborze dodatkowego ubezpieczenia kierują się jego zakresem. Co czwarta badana osoba sprawdza, jaki jest zakres polisy, którą kupuje, aby mieć pewność, że ubezpieczenie będzie odpowiadało profilowi wyjazdu.
Liczba ubezpieczonych rośnie ale nadal jest ich mało
Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa dodaje, że pomimo dużej ilości zainteresowanych polisami osób, powinno ich być jeszcze więcej: „Wybierając się na wyjazdy narciarsko-snowboardowe, niemal połowa badanych decyduje się na dodatkowe, nieobowiązkowe ubezpieczenie. To jednak wciąż za mały odsetek – świadomość ewentualnych ryzyk i ich konsekwencji musi wzrosnąć, aby zwiększyć bezpieczeństwo i komfort wyjazdu zimowego. Pozytywnym sygnałem jest powszechne zwracanie uwagi na zakres polisy. Przemyślany dobór ubezpieczenia zapewnia bowiem optymalną ochronę”. W wielu przypadkach podstawową ochronę można rozszerzyć o dodatkowe warianty chroniące sprzęt czy rezygnację z wyjazdu.
Cena też ma znaczenie
Dla respondentów ważną rolę odgrywa również cena polisy – przy wyborze kieruje się nią co trzeci badany. Nieco mniej ważne są dla narciarzy i snowboardzistów takie aspekty, jak renoma ubezpieczyciela (24 proc.) oraz rekomendacje znajomych (20 proc.).
O badaniu
Badanie „Zwyczaje związane ze sportami zimowymi” zostało przeprowadzone w listopadzie br. metodą CAWI przez agencję Beeline Research & Consulting na zlecenie TU Europa. Przepytano w nim osoby, które deklarują, że chętnie uprawiają sporty zimowe, czyli jeżdżą na nartach i/lub na snowboardzie. Badanie miało na celu określenie odsetka narciarzy i snowboardzistów w Polsce, poznanie zwyczajów i preferencji dotyczących wyjazdów oraz sposobu przygotowywania się do nich, także w kontekście ubezpieczeń.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…