Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem „Dbanie o zdrowie przynosi korzyści” ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca do rozpoczęcia zmian od małych kroków, które mogą przekształcić się w zdrowy nawyk. 

Nowa kampania Generali 

Celem kampanii, która wystartowała pod hasłem „Dbanie o zdrowie przynosi korzyści”, jest pokazanie, że aktywność fizyczna oraz zdrowe odżywianie są nie tylko korzystne dla samopoczucia, ale również przynoszą wymierne efekty. 

– Wiemy, że wprowadzanie radykalnych zmian w stylu życia bywa trudne, dlatego nasza komunikacja zachęca do drobnych zmianach, które mogą przekształcić się w zdrowy nawyk – tłumaczy Katarzyna Rakowiecka, Marketing Communications Manager, Generali Polska. 

Jak możemy przeczytać, działania związane z kampanią prowadzone są w social mediach, a głównym kanałem komunikacji jest Instagram generali_polska. 

Budowanie dobrych nawyków 

Właśnie na Instagramie Generali co miesiąc zachęca do budowania kolejnego, nowego zdrowego nawyku. Do wyzwania może dołączyć każdy, kto chce zacząć dokonywać realnych zmian, a nadal brakuje mu motywacji. 

– Często zapominamy, że niewielkie rzeczy mają istotne znaczenie, także w przypadku zmiany w stylu życia. Pomyślmy ile dodatkowych kroków dziennie może dać przejście, na przykład dwóch przystanków autobusowych, albo wybranie schodów zamiast windy. A co z dietą? Dodawanie większej ilości warzyw czy owoców do każdego posiłku wcale nie musi być tak trudne, jeśli tylko ktoś podpowie Ci, jak możesz to zrobić. I tu właśnie z pomocą przychodzi Generali. Chcemy wspierać naszych klientów w drodze do zdrowszego życia, poprzez motywowanie i konkretne wskazówki, jak budować dobre nawyki – mówi Anna Tywonek, Senior Marketing Communications Specialist, Generali Polska. 

Program Generali Vitality 

W ramach nowej kampanii odbiorcy mogą także lepiej poznać Program Generali Vitality. Przypominamy, że jego celem jest m.in. motywowanie osób, które chcą z tego skorzystać, do systematycznej aktywności fizycznej poprzez wyznaczane wyzwań i nagród za postępy. Dostęp do Programu można otrzymać nieodpłatnie w ramach promocji przy zakupie ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie”. Ubezpieczenie to zapewnia wsparcie w razie wypadku. Jest to dodatkowa pomoc od Generali w trudnej sytuacji i pomaga wytrwać w postanowieniach oraz utrzymać wprowadzone już zmiany. 

– Kampania „Dbanie o zdrowie przynosi korzyści”, to kolejny ważny krok Generali jako partnera w drodze do zdrowszego życia.  Przed naszą marką dalsze, zaplanowane działania, których celem będzie edukowanie, promowanie zdrowego stylu życia oraz wspieranie każdego, kto chce zmienić swoje życie na zdrowsze – dodaje Katarzyna Rakowiecka. 

Źródło: Generali Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago