Categories: Aktualności

Digital Care rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń dla telefonów używanych

Digital Care wprowadził do swojej oferty urządzenie Scanbox, które kompleksowo diagnozuje stan wyświetlacza, umożliwiając w ten sposób sprzedaż ubezpieczeń i usług również dla telefonów używanych.

 

Scanbox: jak to działa?

 
Urządzenie umożliwia zamknięcie procesu zakupu ubezpieczenia lub usługi w kilku krokach. W pierwszym wystarczy podpiąć i włożyć telefon do urządzenia. Scanbox skanuje telefon w poszukiwaniu ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli aparat pomyślnie przejdzie test diagnostyczny, pojawia się panel do zakupu ochrony telefonu. W ostatnim kroku wystarczy wówczas wpisać niezbędne dane i dokonać płatności, aby zabezpieczyć urządzenie. Cały proces odbywa się w czasie rzeczywistym i nie wymaga przesyłania zdjęć do oceny przez ekspertów i oczekiwania na ich weryfikację.
 

Do tej pory nie było komercyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających zdiagnozowanie stanu używanego telefonu i następnie objęcie go ochroną

 
Inga Zdzińska, Head of DC LAB, jednostki Digital Care odpowiedzialnej za stworzenie urządzenia: „Scanbox to rozwiązanie unikalne w globalnej skali. Koncepcja urządzenia powstała w wyniku licznych zapytań, przede wszystkim ze strony zagranicznych klientów Digital Care. Na wielu rynkach funkcjonuje duża liczba smartfonów niezakupionych u operatora bądź używanych. Do tej pory nie było komercyjnych rozwiązań technologicznych, które umożliwiałyby zdiagnozowanie stanu używanego telefonu i następnie objęcie go ochroną. Scanbox to pierwsze tego typu urządzenie, dzięki któremu klient będzie mógł dokonać zakupu ochrony dla urządzenia używanego w dowolnym punkcie sprzedaży – w salonie operatora, centrum handlowym czy sklepie ze sprzętem”.
 
Scanbox przeszedł już fazę testów w Polsce i w Rosji. Pierwsze urządzenia od kilku tygodni działają w Rosji, w salonach jednego z największych operatorów komórkowych. Wiosną zostanie uruchomionych kolejnych 30 urządzeń. Digital Care kończy też pracę nad analogicznym rozwiązaniem w wersji mobilnej, które umożliwi zdalne ubezpieczenie używanego smartfona.
 
Aleksander Wistuba, prezes zarządu Digital Care: „Zanotowaliśmy już pierwsze sprzedane polisy i cały czas pracujemy nad optymalizacją procesu sprzedażowego oraz działaniami marketingowymi wspierającymi sprzedaż. Zainteresowanie jest bardzo duże, gdyż na rynku rosyjskim wielu klientów decyduje się na samodzielny zakup smartfona i dokupienie usług telekomunikacyjnych do urządzenia. Dzięki Scanboxom operatorzy będą mogli zaoferować klientom ubezpieczenie również do tego typu urządzeń używanych”.
 
W najbliższych tygodniach firma wprowadzi analogiczne rozwiązanie w wersji mobilnej, umożliwiające zdalne ubezpieczenie używanego smartfona w czasie rzeczywistym.
 
Źródło: www.ucare.pl  www.gu.com.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

2 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

2 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

2 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

2 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

2 dni ago