Digital Care wprowadził do swojej oferty urządzenie Scanbox, które kompleksowo diagnozuje stan wyświetlacza, umożliwiając w ten sposób sprzedaż ubezpieczeń i usług również dla telefonów używanych.
Urządzenie umożliwia zamknięcie procesu zakupu ubezpieczenia lub usługi w kilku krokach. W pierwszym wystarczy podpiąć i włożyć telefon do urządzenia. Scanbox skanuje telefon w poszukiwaniu ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli aparat pomyślnie przejdzie test diagnostyczny, pojawia się panel do zakupu ochrony telefonu. W ostatnim kroku wystarczy wówczas wpisać niezbędne dane i dokonać płatności, aby zabezpieczyć urządzenie. Cały proces odbywa się w czasie rzeczywistym i nie wymaga przesyłania zdjęć do oceny przez ekspertów i oczekiwania na ich weryfikację.
Inga Zdzińska, Head of DC LAB, jednostki Digital Care odpowiedzialnej za stworzenie urządzenia: „Scanbox to rozwiązanie unikalne w globalnej skali. Koncepcja urządzenia powstała w wyniku licznych zapytań, przede wszystkim ze strony zagranicznych klientów Digital Care. Na wielu rynkach funkcjonuje duża liczba smartfonów niezakupionych u operatora bądź używanych. Do tej pory nie było komercyjnych rozwiązań technologicznych, które umożliwiałyby zdiagnozowanie stanu używanego telefonu i następnie objęcie go ochroną. Scanbox to pierwsze tego typu urządzenie, dzięki któremu klient będzie mógł dokonać zakupu ochrony dla urządzenia używanego w dowolnym punkcie sprzedaży – w salonie operatora, centrum handlowym czy sklepie ze sprzętem”.
Scanbox przeszedł już fazę testów w Polsce i w Rosji. Pierwsze urządzenia od kilku tygodni działają w Rosji, w salonach jednego z największych operatorów komórkowych. Wiosną zostanie uruchomionych kolejnych 30 urządzeń. Digital Care kończy też pracę nad analogicznym rozwiązaniem w wersji mobilnej, które umożliwi zdalne ubezpieczenie używanego smartfona.
Aleksander Wistuba, prezes zarządu Digital Care: „Zanotowaliśmy już pierwsze sprzedane polisy i cały czas pracujemy nad optymalizacją procesu sprzedażowego oraz działaniami marketingowymi wspierającymi sprzedaż. Zainteresowanie jest bardzo duże, gdyż na rynku rosyjskim wielu klientów decyduje się na samodzielny zakup smartfona i dokupienie usług telekomunikacyjnych do urządzenia. Dzięki Scanboxom operatorzy będą mogli zaoferować klientom ubezpieczenie również do tego typu urządzeń używanych”.
W najbliższych tygodniach firma wprowadzi analogiczne rozwiązanie w wersji mobilnej, umożliwiające zdalne ubezpieczenie używanego smartfona w czasie rzeczywistym.
Źródło: www.ucare.pl www.gu.com.pl
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…