Firma Digital Care, dostarczająca usługi ubezpieczeniowe dla urządzeń mobilnych w Polsce, rozpoczęła współpracę z litewskim operatorem sieci komórkowej Bite, świadczącym usługi w krajach bałtyckich.
W ofercie ubezpieczyciela znajduje się pakiet, w ramach którego klienci otrzymają ubezpieczenie wyświetlacza na smartfonach. Rynek litewski jest pierwszym zagranicznym partnerem w krótkiej historii firmy (ta powstała bowiem w cztery lata temu). Ochrona wyświetlacza jest flagowym produktem firmy. Ubezpieczenie wyświetlacza można zamówić przy zakupie telefonu u największych polskich operatorów sieci komórkowych. Jak wynika ze statystyk: aż osiem na dziesięć uszkodzeń smartfonów dotyczy właśnie wyświetlacza.
Ekspansję na litewski rynek Digital Care rozpoczęła od podpisania umowy z tamtejszym operatorem sieci komórkowej Bite. Ochrona wyświetlacza będzie jedną z usług oferowanych w abonamencie, razem z aplikacją antywirusową, roamingiem zagranicznym i pakietem internetu. Partnerem polskiej firmy w realizacji programu będzie towarzystwo ubezpieczeniowe Sompo Canopius i międzynarodowa firma brokerska AON.
Aleksander Wistuba, Chief Business Development Officer i członek zarządu Digital Care zdradza ambitne plany firmy: „ Rozpoczęcie działalności w krajach bałtyckich to dla nas ważny etap rozwoju. Nawiązanie współpracy z Bite na rynku litewskim to dopiero początek, ponieważ już we wrześniu ruszy podobny program na Łotwie. Naszym celem jest uzyskanie pozycji międzynarodowego lidera rozwiązań ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych. W najbliższym czasie spółka planuje rozszerzyć swoją działalność na kolejne państwa europejskie, takie jak Chorwacja, Hiszpania, Rumunia, Czechy czy Serbia”.
Firma powstała w 2012 r. Obecnie spółka zajmuje pozycję lidera w tworzeniu i administrowaniu programów ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych w kraju. Współpracuje z sieciami komórkowymi Orange, Play, Plus czy sklepami Neonet i X-kom.
Źródło: www.rp.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…