Aktualności

Dobrze być w Allianz. Kamil Stoch zachęca, by dołączyć do drużyny Allianz

Allianz Polska kontynuuje nawiązaną w 2023 roku współpracę z Kamilem Stochem, wybitnym skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.  
 
Kampania „Dobrze być w Allianz” ma charakter employer brandingowy. Jest rozwinięciem konceptu „Razem przygotujmy się na najlepsze”. Jej cele to kształtowanie wizerunku marki Allianz jako solidnego pracodawcy oraz zachęcenie, by dołączyć do zespołu Allianz ‒ w szczególności do sprzedaży, jako agent ubezpieczeniowy.  

 – Współpracując z Allianz, miałem okazję poznać osoby, które stoją za sukcesem tej firmy i swoją codzienną pracą wspierają klientów w trudnych życiowych sytuacjach. Z jednej strony mają spore doświadczenie, z drugiej odważnie patrzą w przyszłość. To zgrany, ambitny zespół. Jest mi niezmiernie miło, że mam okazję go reprezentować w najnowszej kampanii – mówi Kamil Stoch. 

Zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z Kamilem, gdyż wciąż jest on inspiracją dla wielu osób. Jego zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu doskonale wpisują się w wartości ważne również dla pracowników i agentów Allianz – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR. 

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Fullsix Media. 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

5 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

5 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

24 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

24 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago