Allianz Polska kontynuuje nawiązaną w 2023 roku współpracę z Kamilem Stochem, wybitnym skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
Kampania „Dobrze być w Allianz” ma charakter employer brandingowy. Jest rozwinięciem konceptu „Razem przygotujmy się na najlepsze”. Jej cele to kształtowanie wizerunku marki Allianz jako solidnego pracodawcy oraz zachęcenie, by dołączyć do zespołu Allianz ‒ w szczególności do sprzedaży, jako agent ubezpieczeniowy.
– Współpracując z Allianz, miałem okazję poznać osoby, które stoją za sukcesem tej firmy i swoją codzienną pracą wspierają klientów w trudnych życiowych sytuacjach. Z jednej strony mają spore doświadczenie, z drugiej odważnie patrzą w przyszłość. To zgrany, ambitny zespół. Jest mi niezmiernie miło, że mam okazję go reprezentować w najnowszej kampanii – mówi Kamil Stoch.
– Zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z Kamilem, gdyż wciąż jest on inspiracją dla wielu osób. Jego zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu doskonale wpisują się w wartości ważne również dla pracowników i agentów Allianz – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR.
Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Fullsix Media.
W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy. W zeszłym roku w…
Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…
Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…
Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…