W ubiegłym miesiącu firma Nationale-Nederlanden, rozpoczęła akcję mającą na celu przełamanie lęków przed badaniami profilaktycznymi. Hasło drugiej edycji projektu brzmi: „Czeszę się, bo idę do lekarza”.
Kampania mająca, na celu wzmożenie dyskusji na temat profilaktyki chorób nowotworowych przynosi zamierzony efekt. Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden dodaje: „Warto dbać o siebie w każdym calu, i tak jak dba się o swój wygląd, zadbać też o zdrowie i umówić się na badania profilaktyczne. Wierzymy w to, że każda osoba będzie mogła powiedzieć po nich z satysfakcją: Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”.
Dotychczasowe działania kampanii „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam” zaowocowały przebadaniem się ponad 900 osób, które korzystając z porad lekarzy otrzymały również bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”.
Ubezpieczyciel oprócz kampanii promującej profilaktykę zdrowotną posiada również ofertę dla osób chcących się ubezpieczyć na wypadek choroby. Dobrze dobrana oferta powinna uwzględniać zmieniające się potrzeby klienta oraz chronić członków jego rodziny, w tym dzieci. I co najważniejsze: polisa powinna umożliwić oszczędzanie pieniędzy na trudniejsze chwile. Jak dodaje Grzegorz Hoffman, kierownik ds. produktów w Nationale-Nederlanden: „Ubezpieczony otrzymuje wypłaty w zależności od etapu walki z chorobą. W momencie diagnozy ubezpieczyciel może przyznać nam nawet do 40% sumy ubezpieczenia. Dalsze przelewy są realizowane w kolejnych stadiach leczenia, tj. w przypadku operacji, chemioterapii czy radioterapii”.
Aby skoncentrować energię na walce z chorobą konieczna jest stabilność finansowa i spokój. „Dobre ubezpieczenie oszczędza nam trudnego wyboru – na co przeznaczyć zebrane oszczędności: utrzymanie rodziny czy leczenie? Pamiętajmy poza tym, że diagnoza choroby oznacza niestety ryzyko utraty pracy” – dodaje Hoffman.
Źródło: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…