Categories: Aktualności

Druga część kampanii Nationale-Nederlanden promująca badania profilaktyczne

W ubiegłym miesiącu firma Nationale-Nederlanden, rozpoczęła akcję mającą na celu przełamanie lęków przed badaniami profilaktycznymi. Hasło drugiej edycji projektu brzmi: „Czeszę się, bo idę do lekarza”.

Kampania mająca, na celu wzmożenie dyskusji na temat profilaktyki chorób nowotworowych przynosi zamierzony efekt. Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden dodaje: „Warto dbać o siebie w każdym calu, i tak jak dba się o swój wygląd, zadbać też o zdrowie i umówić się na badania profilaktyczne. Wierzymy w to, że każda osoba będzie mogła powiedzieć po nich z satysfakcją: Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”.
 
Dotychczasowe działania kampanii „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam” zaowocowały przebadaniem się ponad 900 osób, które korzystając z porad lekarzy otrzymały również bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”.
 
Ubezpieczyciel oprócz kampanii promującej profilaktykę zdrowotną posiada również ofertę dla osób chcących się ubezpieczyć na wypadek choroby. Dobrze dobrana oferta powinna uwzględniać zmieniające się potrzeby klienta oraz chronić członków jego rodziny, w tym dzieci. I co najważniejsze: polisa powinna umożliwić oszczędzanie pieniędzy na trudniejsze chwile. Jak dodaje Grzegorz Hoffman, kierownik ds. produktów w Nationale-Nederlanden: „Ubezpieczony otrzymuje wypłaty w zależności od etapu walki z chorobą. W momencie diagnozy ubezpieczyciel może przyznać nam nawet do 40% sumy ubezpieczenia. Dalsze przelewy są realizowane w kolejnych stadiach leczenia, tj. w przypadku operacji, chemioterapii czy radioterapii”.
 
Aby skoncentrować energię na walce z chorobą konieczna jest stabilność finansowa i spokój. „Dobre ubezpieczenie oszczędza nam trudnego wyboru – na co przeznaczyć zebrane oszczędności: utrzymanie rodziny czy leczenie? Pamiętajmy poza tym, że diagnoza choroby oznacza niestety ryzyko utraty pracy” – dodaje Hoffman.
 
Źródło: www.nn.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

14 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

14 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago