Pierwszy rok Piotra Zadrożnego w roli prezesa TUZ TUW był dla towarzystwa okresem gruntownych zmian kadrowych, organizacyjnych, produktowych, sprzedażowych i likwidacyjnych. Celem podjętych działań było m.in. zoptymalizowanie wymogów kapitałowych i uzdrowienie portfela.

 
Wiele wyzwań, wiele zmian…
 
Prezes zakładu Piotr Zadrożny podsumowuje rok z perspektywy szefa towarzystwa: „ Rok temu mieliśmy przed sobą wiele wyzwań. Konieczne do przeprowadzenia zmiany wymagały nowego spojrzenia, a także nowych ludzi na pokładzie. Skoro osiągnęliśmy pierwsze efekty, chcemy przystąpić do walki o swój kawałek rynku w segmencie klienta indywidualnego”.
 
Podkreślił, że dotychczas TUZ TUW udało się uporządkować działalność w pięciu najważniejszych obszarach: kadrowym, organizacyjnym, produktowym, sprzedażowym i likwidacyjnym. Towarzystwu udało się zbudować zespół profesjonalistów ubezpieczeniowych: „ Dziś TUZ TUW ma zespół kompetentnych ludzi i organizację w pełni kontrolującą realizowane procesy. Otwieramy też nowy rozdział w sprzedaży. Zmieniamy produkty, procesy operacyjne, procesy kontrolne, udoskonalamy likwidację szkód”.
 
Jednym z pozyskanych fachowców jest nowy członek zarządu, Radosław Różański – menedżer z wieloletnim stażem w ubezpieczeniach. Karierę w branży rozpoczynał 18 lat temu. Przeszedł od najniższych szczebli sprzedaży do stanowisk kierowniczych. Ostatnio był dyrektorem sprzedaży w HDI Asekuracja oraz HDI-Gerling Polska. Specjalizuje się w reorganizacjach i budowaniu nowych struktur sprzedaży, zwiększaniu efektywności oraz kreowaniu nowych rozwiązań dla organizacji.
 
Poprawa w obszarze obsługi assistance i likwidacji szkód
 
W obszarze obsługi towarzystwo postawiło na poprawę działania infolinii assistance i likwidacji szkód. Rozpoczęło unowocześnianie oferty produktowej. TUZ TUW założyło, że świadczone usługi mają stać się jego wizytówką jako profesjonalnego dostawcy rozwiązań ubezpieczeniowych dla klienta indywidualnego, jego rodziny oraz firmy. Dostosowano także proces likwidacji szkód do rynkowych standardów. Każda realizowana obecnie zmiana jest ściśle podporządkowana budowaniu jakości biznesowej i stabilności finansowej. „Zmiany wprowadzane przez TUZ inni gracze na rynku mają już dawno za sobą. Musieliśmy je jednak przeprowadzić z myślą przede wszystkim o klientach i przyszłym rozwoju firmy. Chcieliśmy dostosować się do standardów rynkowych” podkreślił Zadrożny.
 
Źródło: www.tuw-tuz.ubezpieczenie.com.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago