Władze Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników ponownie zawarły umowę z Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych na grupowe ubezpieczenia NNW i chorób dzieci, które objęte są społecznym ubezpieczeniem rolników w pełnym zakresie.
W dniu 28 września Adam Wojciech Sekściński – reprezentujący Zarząd Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników zawarł ponownie umowę grupowego ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków i chorób dzieci osób objętych społecznym ubezpieczeniem rolników z Pocztowym TUW.
Oznacza to, że rolnicy już nie muszą płacić za to ubezpieczenie. Co ważne, rolnik nie ma obowiązku zgłaszania danych swoich dzieci, aby były one objęte ubezpieczeniem NNW. Wszystkie dzieci rolników spełniające warunki podlegają asekuracji.
Inne warunki, jakie dyktuje Pocztowe TUW – dotyczą wieku dzieci: ochrona NNW dotyczy bowiem tych dzieci, które nie ukończyły 16 roku życia. Muszą one mieszkać wraz z rodzicami lub opiekunami prawnymi w tym samym gospodarstwie domowym. Dodatkowo przynajmniej jedno z rodziców jest objęte w pełnym zakresie ubezpieczeniem społecznym rolników w KRUS.
Pocztowe TUW (Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych) powstało w 2003 roku. Na początku działalności podstawowym przedmiotem działalności Towarzystwa było ubezpieczanie majątku Poczty Polskiej oraz należących do niej spółek zależnych. W 2006 roku rozpoczęto sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, osobowych i komunikacyjnych. W lipcu 2016 roku oferta została uzupełniona o ubezpieczenia podróżne, a w kwietniu 2017 roku o dotowane ubezpieczenia dla rolników, tj. ubezpieczenie upraw i zwierząt gospodarskich.
Źródło: www.tygodnik-rolniczy.pl www.ubezpieczeniapocztowe.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…